اولین بلک‌فرایدی تیمچه با نام «این جمعه وقتشه» از جمعه ۵ آذر شروع شده و تا پایان روز یکشنبه ۷ آذر ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید در این فرصت محدود از تخفیف‌های ویژه تیمچه استفاده کنید و یک خرید به‌صرفه داشته باشید.

image-20211126124412-1.jpeg

مشاهده تخفیف‌های بلک‌فرایدی تیمچه

در این جشنواره، تیمچه تخفیف‌های ویژه‌ای را روی هزاران کالا مثل کالای دیجیتال، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و ... در نظر گرفته است؛ این تخفیف‌ها تا به حال در سایت تیمچه سابقه نداشته و  تا پایان سال هم تکرار نخواهند شد. پس پیشنهاد می‌کنیم این فرصت استثنائی را برای خرید از دست ندهید و در اولین بلک‌فرایدی تیمچه، همه کالاهای موردنیاز خود را با تخفیفی عالی خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید بلک‌فرایدی یا جمعه سیاه هر ساله در آخرین جمعه ماه نوامبر در بسیاری از برندها و فروشگاه‌های معتبر دنیا برگزار می‌شود و  افراد از ماه‌ها قبل خود را برای ثبت یک خرید به‌صرفه در این روز آماده می‌کنند. 

در جشنواره بلک‌فرایدی تیمچه می‌توانید با مراجعه به این سایت، جدیدترین تخفیف‌ها را مشاهده کنید؛ چون کدهای تخفیف بلک‌فرایدی هر ۸ ساعت و کالاهای حراجی را هر ۱۲ ساعت روی سایت تیمچه به‌روز می‌شوند.

با خرید در «این جمعه وقتشه»، در مورد اصالت، سلامت و تاریخ انقضای کالاها نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت از تخفیف‌های تیمچه استفاده کنید. همچنین می‌توانید سفارشات خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید.

روی گزینه زیر کلیک کنید و قبل از تمام شدن تخفیف‌های جذاب تیمچه، کالای مورد نیاز خود را با تخفیف بخرید. لطفا توجه داشته باشید که بلک‌فرایدی تیمچه فقط تا پایان روز دوشنبه ۸ آذر ادامه خواهد داشت.

قبل از تمام شدن تخفیف‌ها، کلیک کنید!

کد خبر 639587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha