همشهری آنلاین: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک فرارسیدن ماه مهر، به مناسبت بازگشایی مدارس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این اطلاعیه آمده است: فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را که فصل رویش دوباره نهال علم وایمان از جوشش چشمه‌های تعلیم وتربیت است، به جان‌های تشنه علم ودانش تبریک می گوییم.

این اطلاعیه می افزاید:  تجربه موفق تعامل سازنده پلیس با مسئولان و مربیان مدارس، دانش آموزان و اولیای آنها در عرصههای آموزشی کودکان پیش دبستانی و دبستانی، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه دانش آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی، ارایه آموزش‌های چهره به چهره در مدارس و واگذاری نقش‌های سازنده به همیاران پلیس، فواید درخشانی در عرصه‌های گوناگون زندگی اجتماعی و ارتقای قانونمندی و قانون پذیری بر جای گذاشته است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: نیروی انتظامی مصمم است با استعانت از خداوند علیم و برخورداری از این دستمایه گرانبها و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم وبا نشاط را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش آموزان فراهم نماید تا انشاءالله شاهد شکوفایی استعدادها وبالندگی بیش از بیش فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم. 

کد خبر 63956

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز