سردار فدوی با بیان اینکه امروز با جنگ فرهنگی مواجه هستیم، افزود: این جنگ در داخل خانه‌های ما و در داخل گوشی‌هایی که در جیب ما و دست ما قرار دارد، است؛ پس شما بسیجیان باید به میدان بیایید تا در این جنگ هم به پیروزی کامل برسیم و دشمن هم باید بداند مثل گذشته محاسبات غلط کرده است که می‌تواند در این جنگ پیروز شود.

فدوي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: دشمن امروز در همه عرصه‌ها دشمنی خود را با ایران شدت بخشیده به نحوی که نمونه و شدت این دشمنی‌ها در طول تاریخ به جز دوران صدر اسلام سابقه نداشته است، ولی با این حال به لحاظ اینکه دلدادگان انقلاب اسلامی و بسیجیان در همه صحنه‌ها حتی به قیمت جان خود پای کار بوده‌اند، در هیچ کدام از خباثت‌هایی که با انقلاب اسلامی داشتند نه تنها موفق نشدند بلکه نمی‌توانند یک مورد را هم علیه جبهه انقلاب اسلامی عنوان کنند که پیروز شده باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در اجتماع پنج هزار نفری بسیجیان سپاه تهران بزرگ که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد که خداوند با صراحت عنوان کرده تنها دو حزب خدا و شیطان وجود دارد و فقط حزب خداست که همواره هم پیروز و هم غالب خواهد بود و هم کیفیت غالب بودن آن را خداوند تضمین کرده است.

فدوی معتقد است که شرایط و شروطی که خداوند اعلام کرده را انجام دادیم و خداوند به وعده خود عمل کرد؛ وقتی کارهای دشوار و سخت همه با پیروزی جبهه حق همراه بوده، در سایر عرصه‌ها هم این پیروزی‌ها می‌تواند تداوم داشته باشد. نزدیک به ۱۰۰ هزار شهید بسیجی و ۴۰ هزار شهید پاسدار و به عبارت دیگر وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در انقلاب اسلامی موید این است که همه دلدادگان انقلاب اسلامی پای کار بوده‌اند.

فدوی یادآور شد که دشمنان ضعیف و بزدل ما جرات نمی‌کنند با جنگ‌سخت با ما درگیر شوند، زیرا الان ۳۴ سال است که از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، ولی دشمن جرات نکرده حتی یک تیر هم به سمت ما شلیک کند، زیرا به دلیل بالا بودن طراز انقلاب اسلامی هیچ یک از محاسبات آن‌ها برای جنگ با ایران موید انتفاعشان نبوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی می‌دانند در جنگ نظامی نمی‌توانند علیه ملت ایران اقدامی انجام دهند به سراغ جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای رفتند؛ ورود دشمنان در این عرصه‌ها موجب شد تا قابلیت بسیج در این نوع جنگ‌ها وارد شود و این در حالی است که بنا بر وعده الهی پیروزی از آن حزب خدا و بسیجیان است، زیرا در هر عرصه‌ای بسیج ورود کرده به سبب توانمندی‌هایی که دارد دشمنان را ذله کرده که نمونه آن ذله شدن دشمنان در فضای مجازی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران می گوید: همان گونه که در جنگ گذشته به تکالیف خود عمل کردیم، در صحنه‌های دیگر هم به تکلیف خود عمل می‌کنیم؛ امروز شأن ملت ما این شرایط فعلی اقتصادی نیست به همین دلیل توان بیکران بسیجیان باید وارد این عرصه شود.

وی تاکید کرد: اگر درحوزه اقتصادی به وظایف خود عمل کنیم، توان اقتصادی ما افزایش می‌یابد و آن وقت این توان اقتصادی انقلاب اسلامی است که گلوی دشمنان را فشار می‌دهد؛ به عبارت دیگر به شرایطی می‌رسیم که این انقلاب اسلامی می‌تواند آن‌ها را تحریم کند البته در این راه ستون پنجم دشمن بی شرمانه به دشمنان انقلاب اسلامی کمک می‌کند تا بلکه مانع پیشرفت کشورمان شوند به همین جهت گرانی بوجود می‌آورند و احتکار می‌کنند.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه باید توان کامل بسیج در حوزه اقتصادی پای کار بیاید، بیان داشت: در عرصه اقتصادی هم می‌توانیم بر مشکلات فایق بیاییم و می‌توانیم با برتری بر جنگی که دشمان با ما وارد شده اند از پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی گفت: خدا را شکر در اثر بصیرت مردم دولت انقلابی سر کار آمده است و الزامات این زمان این است که باید با اتحاد و همکاری بتوانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

سردار فدوی افزود: در این جنگ اقتصادی که دشمنان جرأت کردن وارد شوند باید با صبوری و بصیرت از این پیچ تاریخی عبور کنیم و از عزت و افتخاری که خودمان تجربه کردیم از آن برای عبور استفاده کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها عزت و افتخار را خودمان تجربه کردیم، گفت: شاید توانمندی شیطان در عرصه نظامی در دنیا معروف باشد، اما به وفور از سال ۱۳۶۶ که آمریکا مستقیماً وارد جنگ با ما شده، حقارت و شکست آن‌ها را دیده‌ایم.

سردار فدوی افزود: زمانی که اوباما رییس جمهورآمریکا بود اعلام کرد که ما و همه متحدین اروپا و کشورهای عربی می‌خواستیم در سوریه، دولت وجود نداشته باشد، اما نتوانستیم، چرا که ایران نخواست؛ بنابراین ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: وقتی بسیج بنیانگذارش حضرت امام (ره) است و وقتی هم اکنون فرمانده‌اش امام خامنه‌ای است و وقتی دلدادگان بیشماری دارد که پای کار هستند باید در این جنگ‌های جدید مثل جنگ‌های گذشته که خیلی سخت بوده، بتوانیم افتخار بیافرینیم؛ بسیجیان تا پای جان، پای کار آمدند و در جبهه سوریه رفتند و افتخار آفریدند.

سردار فدوی با بیان اینکه امروز با جنگ فرهنگی مواجه هستیم، افزود: این جنگ در داخل خانه‌های ما و در داخل گوشی‌هایی که در جیب ما و دست ما قرار دارد، است؛ پس شما بسیجیان باید به میدان بیایید تا در این جنگ هم به پیروزی کامل برسیم و دشمن هم باید بداند مثل گذشته محاسبات غلط کرده است که می‌تواند در این جنگ پیروز شود.

وی بیان داشت: متاسفانه کارهایی که نباید در کشور انجام می‌شده تا دشمن دچار اشتباه محاسباتی مبنی بر شکست ما نشود، صورت نگرفته است؛ لذا در این شرایط همه قوای ما باید هم افزا و وحدت کلمه داشته باشند و دولت و مجلس از قدرت بیکران بسیج و سپاه که پشت آن‌ها قرار دارد، استفاده کنند تا دشمنان بفهمند مجدد اشتباه محاسبه کرده و شکست خواهند خورد؛ آن‌ها باید بفهمند با انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای وارد شوند پیروز نخواهند شد.

کد خبر 639435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha