یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت حضور پیدا کرد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی پیش از ورود به تالار روابط عمومی سازمان لیگ برای برگزاری نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت در جلسه‌ای سرپایی و کوتاه گلایه‌هایی را به سهیل مهدی در خصوص برنامه‌ریزی لیگ برتر مطرح کرد.

گل‌محمدی درخصوص نگرانی هواداران هواداران پرسپولیس از شرایط نه چندان مطلوب این روزهای این تیم گفت: بعد از اینکه ما در سه بازی اخیر نتایجی که می‌خواستیم را نگرفتیم و انتظاراتی که از خودمان داشتیم را برآورده نکردیم، قطعا بازی فردا خیلی مهم و حساس است و گرفتن سه امتیاز برایمان از نان شب هم واجب تر است. تمرکز زیادی باید داشته باشیم، برابر تیمی که تکنیکی و دونده و قابل احترام است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند اما ما هم آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی هم داشتیم و صحبت‌های زیادی درباره وضعیت تیم با بچه‌ها انجام دادیم. می‌دانیم هواداران ناراحت و نگران هستند اما در هر صورت باید با اتحاد و همدلی و پشتیبانی از یکدیگر، باید بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

گل محمدی درباره اینکه چرا اخبار رختکن پرسپولیس به بیرون درز می‌کند و چرا یک روز قبل از بازی ترکیب تیم در رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: من نمی‌توانم جلوی این مسئله را بگیرم. چون متاسفانه از سال‌ها قبل هم وجود داشت و اخبار تیم و ترکیب تیم را به بیرون می‌دادند. دوست نداریم این اتفاق رخ بدهد. به این موضوع زیاد اهمیت نمی‌دهم و به دنبال این نمی‌روم که بازجویی کنیم تا مشخص شود چه کسی این کار را می‌کند. تیمی که یک روز قبل از بازی ترکیب تیمش مشخص شود، همیشه این مشکل را دارد که ممکن است ترکیبش به رسانه‌ها درز پیدا کند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: راه سختی را در پیش داریم و لیگ مثل یک ماراتن و تا آخرین لحظه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم و فکر می‌کنم این کاری است که همه ما باید انجام دهیم. با تلاش و تمرکز روی کارمان باید پیش برویم و ما هم اینجا تلاش خودمان را می‌کنیم و بچه‌ها باوجود مشکلات زیادی که دارند، تحت فشار زیادی هستند و همه آنها برای اعتلای نام پرسپولیس و سربلندی هواداران تلاش می‌کنند. باید از آنها حمایت کنیم. خوشحالم که بازی با هواداران است و بعد از ۲ سال بازی در حضور هواداران لذت دیگری دارد و بی صبرانه منتظر حضور هواداران هستیم و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و باید خیلی زود به ریتم خوب تیمی برگردیم.

با اعلام سرمربی سرخ‌پوشان سیامک نعمتی به دلیل تازه اضافه شدن به تمرینات گروهی پرسپولیس و سید جلال حسینی که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده، شانس کمی برای حضور در دیدار مقابل صنعت نفت دارند.

کد خبر 639180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha