رئیس پلیس راهور تهران از ساخت پروژه‌های تجاری در شهر بدون در نظر گرفتن جای پارک انتقاد کرد.

سردار حمیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران اظهار کرد: ما در ۱۰ سال اخیر افزایش جمعیت داشتیم اما تعداد تصادفات ما که ۱۰۵۰ نفر در سال ۸۹ بود تا سال گذشته به ۵۸۴ نفر رسیده یعنی ایمنی ما ارتقا پیدا کرده و کارهای فنی خوبی انجام شده، اما کافی نیست.

وی ادامه داد: ۳۰ الی ۳۳ سازمان در حوزه ترافیک وظیفه دارند که باید آن را انجام دهند و ۶ سازمان از همه بیشتر موثر هستند که خروجی کار را باید دید، یکی از ضعف‌های بزرگ در تهران احداث مجتمع‌های مسکونی اداری، تجاری و مال ها در بافت کم ظرفیت ترافیکی است که منجر به افزایش بار ترافیکی شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بیان کرد: در مناطق شمال تهران برج‌های زیادی ساخته‌اند، اما با چه مطالعاتی انجام شده است؟ تمام پروژه‌های تجاری مانند مال‌ها بار ترافیکی منطقه را رعایت نمی کنند. پلیس بارها این موضوع را اعلام کرده، اما چون به لحاظ قانونی این قضیه زیر نظر مسئولان حوزه شهری است اتفاقی رخ نداده است.

سردار حمیدی گفت: همچنین بیمارستان جدید شهدای تجریش با ۱۲۰۰ تخت بستری با پیش بینی روزانه ۷ هزار مراجعه‌کننده بدون حتی یک پارکینگ ساخته شده است.

کد خبر 638986

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    سردار اگه بیمارستان با پارکینگ سراغ دارین به ما هم بگید.چند سال پیش نه خیلی دور بیمارستان بهمن تو شهرک غرب ساخته شد .محل به این ارامش بیایید ببینید به چه روزی در اومده. پارکینگ برای خوشون هم نیست .تا هفت صبح خیابان پر از ماشین های خودشونه.تازه یه پاکینگ هم روبروی بیمارستان برای پزشکان اجاره کردند