شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
۰ نفر

گاهی اوقات شما یک صفحه نمایش تبلت زیبا می‌خواهید که می‌توانید از آن برای خلق یک اثر هنری گرافیکی، تماشای فیلم، بازی کردن یا خواندن کتاب استفاده کنید. اما گاهی اوقات هم ممکن است بخواهید یک صفحه کلید را به آن وصل کنید و چیزی بنویسید. بنابراین اینجاست که 2 در 1 وارد می‌شود.

لپتاپ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت Mashable، رایانه‌های لپ‌تاپ/تبلت هیبریدی سال‌هاست که با مجموعه‌ای از گزینه‌های جذاب در بازار وجود دارند. بیایید دقیقا به آنچه برخی از بهترین نسخه‌های ۲ در ۱ اخیر ارائه می‌دهند، بپردازیم و ۵ مدل برتر را معرفی کنیم.

Acer Chromebook Spin 713

معرفی 5 لپ‌تاپ برتر 2 در 1 جهان

اکثر دستگاه‌هایی که امروز به آنها نگاه می‌کنیم دارای سیستم‌عامل ویندوز هستند، اما کروم‌بوک Spin ۷۱۳ با ظاهر جذاب ایسر یک کروم‌بوک است که از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. این بدان معناست که سیستم‌عامل ChromeOS Google را اجرا می‌کند که برای برنامه‌های گوگل  بهینه شده است. تطبیق‌پذیری این دستگاه کمی کمتر از یک دستگاه ویندوز است، اما اگر قبلاً در اکوسیستم برنامه‌های گوگل غوطه‌ور شده‌اید، در کوتاه‌مدت کار با این دستگاه برای‌تان آسان خواهد شد. نسخه‌های مختلف می‌توانند با پردازنده‌های Intel Core i۳، i۵ یا i۷ و همچنین ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم ارائه شوند. فضای ذخیره‌سازی فقط تا ۲۵۶ گیگابایت است. یک صفحه نمایش لمسی ۵/۱۳ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ وظایف کاری شما را عالی جلوه می‌دهد.

Surface Laptop Studio

معرفی 5 لپ‌تاپ برتر 2 در 1 جهان

برترین لپ‌تاپ ویندوز ۱۱، ۲ در ۱، سرفیس لپ‌تاپ استودیو مایکروسافت است. با حداقل قیمت ۱۵۹۹ دلار ضربه سنگینی به حساب بانکی شما می‌زند، اما واقعا آنچه که پرداخت می‌کنید، در مقابلش دریافت خواهید کرد. صفحه نمایش ۴/۱۴ اینچی آن با وضوح ۱۶۰۰×۲۴۰۰ جلوه بصری فوق‌العاده‌ای را پیش چشمان شما می‌گذارد. البته می‌توان آن را به تبلتی مانند همه تبلت‌های ۲ در ۱ تبدیل کرد، اما لولا را می‌توان تا حدی به سمت جلو کشیده و به نوعی حالت نمایش ایستاده برای تماشای ویدیوها درست کرد. مشخصات این دستگاه با قیمت مطابقت دارد: پردازنده‌های چهار هسته‌ای اینتل i۵ یا i۷، رم ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی تا ۲ ترابایت، کارت گرافیک NVidia GeForce RTX ۳۰۵۰ در گران‌ترین مدل‌ها و سازگاری با WiFi ۶. این دستگاهی است که همه چیز را انجام می‌دهد.

Surface Pro 8

معرفی 5 لپ‌تاپ برتر 2 در 1 جهان

اگر به دستگاه سرفیس علاقه‌مند هستید، اما نمی‌خواهید برای خرید لپ‌تاپ استودیو هزینه کنید، سرفیس پرو ۸ جایگزینی (کمی) ارزان‌تر محسوب می‌شود که بیشتر شبیه به یک ۲ در ۱ واقعی است و صفحه نمایش ۱۳ اینچی دارد و البته همان ایراد تبلت های سرفیس را دارد: صفحه کلید قابل جدا شدن در آن گنجانده نشده است. مگر اینکه ۱۴۰ دلار اضافی برای این کار پرداخت کنید. این تبلت ویندوز ۱۱ کوچک وحشی با پردازنده‌های Core i۵ یا i۷ اینتل، ۸ تا ۳۲ گیگابایت رم، حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. باتری آن نیز می‌تواند تا ۱۶ ساعت دوام بیاورد، بنابراین اگر همیشه وقت ندارید بین فعالیت‌ها به برق وصل شوید، این دستگاه یک دستگاه فوق‌العاده است.

HP Spectre x360 14

معرفی 5 لپ‌تاپ برتر 2 در 1 جهان

یکی دیگر از گزینه‌های گران، اما بسیار جذاب، HP Spectre X۳۶۰ ۱۴ است که از ۱۳۶۹ دلار شروع می‌شود. این گزینه ممکن است بهترین نمایشگر را در بین همه داشته باشد، با صفحه نمایش لمسی ۵/۱۳ اینچی OLED و با وضوح ۳۰۰۰×۲۰۰۰. در داخل هم با پردازنده‌های Intel Core i۵ یا i۷، فضای ذخیره‌سازی تا ۲ ترابایت، ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم، نشان‌دهنده یک لپ‌تاپ قدرتمند است.

Lenovo Yoga 9i

معرفی 5 لپ‌تاپ برتر 2 در 1 جهان

آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین مورد، لنوو Yoga ۹i است که از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و تمام ویژگی‌هایی را که از یک ۲ در ۱ خوب می‌خواهید، در خود دارد. صفحه نمایش ۱۴ اینچی لمسی ۱۰۸۰ یا ۴K آن می‌تواند مانند همه ۲ در ۱ های دیگر به دور یک لولا بچرخد، اما ویژگی سخت‌افزاری بزرگ در اینجا یک بلندگوی صوتی نواری است که در خود لولا تعبیه شده که صدای بهتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید در حال حرکت فیلم تماشا کنید، این می‌تواند یک ۲ در ۱ ایده‌آل برای شما باشد. پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i۵ و i۷ کارها را در ویندوز ۱۰ یا ۱۱ به خوبی اجرا می‌کنند. رم از ۸ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی از ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت می‌رسد. پشتیبانی از وای‌فای ۶ و حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر از امکانات دیگر این ۲ در ۱ است. علاوه بر همه اینها، بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت عمر باتری دارد که برای کار روزانه بدون نیاز به شارژ و اتصال به برق بسیار مناسب است.

کد خبر 638697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha