مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، سرشاخه‌های یک باند شرکت هرمی که با شیوه‌های خاص شهروندان را به خروج ارز از کشور تشویق می‌کردند و با ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شدند، شناسایی و دستگیر شدند.

ارز

به گزارش خهمشهری آنلاین به نقل از  فارس، عباسعلی محمدیان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک شبکه هرمی در سطح شهرستان‌های کرج و فردیس که باعث خروج گسترده ارز از کشور می‌شد، مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که یکی از سرشاخه‌های اصلی یک شرکت هرمی با ایجاد یک شبکه مویرگی و تبلیغات گسترده در بین شهروندان، آنها را به خرید ارز و سرمایه‌گذاری در آن در یک شرکت مجازی خارجی تشویق می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، علی رغم اینکه متهم اصلی پرونده از کشور خارج شده بود با شیوه‌های خاص پلیسی او را به کشور هدایت و در چند عملیات غافلگیرانه ۶ نفر از عناصر اصلی تبلیغ خارج کردن ارز از کشور را دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات آنها را به مراجع قضایی تحویل دادند.

محمدیان ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۲۰ نفر از شهروندانی که در دام این افراد گرفتار شده و مبلغی بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار را از کشور خارج کرده اند شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر 638084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha