شاگردان اسکوچیچ با کسب ۵ پیروزی از ۶ بازی در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفتند.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی ایران در اولین بازی از دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی طی یک بازی برتر برابر سوریه به یک پیروزی قاطع رسید تا با ۱۶ امتیاز با اقتدار در صدر گروه اول آسیا قرار بگیرد.

شاگردان اسکوچیچ در غیاب این مربی که محروم بود در نیمه اول بعد از ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه به گل رسیدند. در دقیقه ۳۳روی پاس فوق العاده و بلند وحید امیری از زمین ایران، در پشت مدافعان به سردار رسید و شماره ۲۰ ایران گل اول بازی را به زیبایی روی زمین به ثمر رساند. دقایقی بعد از این گل روی نفوذ وحید امیری از جناح چپ  و سانتر او که به دست عمر السومه برخورد کرد داور توسط  VAR برای ایران پنالتی گرفت. ضربه پنالتی را هم احسان حاج صفی به گل تبدیل کرد تا ایران با همین نتیجه به رختکن برود.

در نیمه دوم شاگردان اسکوچیچ چند موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که تنها این قلی زاده بود که روی یک حرکت تکنیکی زیبا در دقایق پایانی موفق شد تا سومین گل ایران را به ثمر برساند تا شاگردان اسکوچیچ با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

ایران با این پیروزی روی کاغذ تنها نیاز به کسب ۲ امتیاز از دیدارهای باقیمانده دارد تا به جام جهانی صعود کند.

داور: مانیگ(چین)

کمک‌ها:شای زیانگ و کاو یو(چین)

کارت زرد:احمد الاشقر( سوریه)

کارت قرمز:

گل‌: سردار آزمون(۳۳)، احسان حاج صفی(۴۳ پنالتی) برای ایران

ترکیب سوریه: خالد حجی عثمان، عمرو میدانی، عمرو جنیات، محمود المواس، ثائر کروما، احمد الاشقر، خالد کرد اوغلی، محمد العنز، فهد یوسف،عمر السومه و موئید الخولی

سرمربی:نزار محروس

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی(کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

کد خبر 638008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین US ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    تبریک به دلاوران فوتبال ایران!
  • FR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    گل سوم ، کجا رفت و توسط چه کسی زده شد ؟؟؟ کامل بنویسید چایتان سرد نمیشود