کتابخانه شهید جهان آرا با برگزاری ویژه برنامه « مرا ورق بزن » تلاش دارد در فضایی متفاوت کودکان و نوجوانان را دعوت به کتابخوانی می کند.

مرا ورق بزن

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : « مرا ورق بزن » عنوان برنامه است که توسط کتابخانه شهید جهان آرا برای تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی است که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوع برگزار می شود. در این طرح با استفاده از خود کودکان برای معرفی کتاب‌ها و قصه‌گویی، انگیزه‌های آنان برای دوستی و انس هرچه بیشتر با «یار مهربان» تقویت می‌شود.

« مرا ورق بزن » با محوریت چند هدف اصلی طراحی شده است که از آن جمله می‌توان به معرفی کتاب‌های خوب و مفید برای کودکان و نوجوانان، پر کردن اوقات فراغت آنان با قصه و کتاب و تشویق کودکان به مطالعه اشاره کرد. علاوه بر این، ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای انتقال پیام، فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است.

براساس این گزارش، در این ویژه برنامه، هر هفته روزهای سه‌شنبه یک محصول تصویری در قالب‌های فوتوکلیپ یا ویدئوکلیپ با موضوع کتاب و کتابخوانی از سوی کتابخانه شهید جهان آرا در فضای مجازی منتشر شده و از این طریق مفیدترین کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان معرفی می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت این محصولات می‌توانند به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای سرو به آدرس   @farhangsara_sarv  مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 88602358 تماس بگیرید.

کد خبر 637911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha