شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه در خصوص کلیپ سقوط یک شهروند به درون چاه فاضلاب قدیمی توضیح داد.

کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن مرادی شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه گفت :روز گذشته (یکشنبه ۲۴ آبان) ویدیویی در فضای مجازی منتشر شدکه درخیابان گلسرخ کرمانشاه یکی از شهروندان پس از فرو ریخت قسمتی از پیاده‌رو به درون یک چاه سقوط می‌کند.

وی افزود:پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق این چاه‌های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالک این چاه‌ها را خاکریزی و پر می‌کردند که بعدها دچار ریزش دهانه نشود.

مرادی ادامه داد: این چاه‌ها مربوط می‌شود به چاه‌های دفع فاضلاب خانگی که پیش از ساخت و تاسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکین احداث شده است و در حدود ۳۰-۴۰ سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه‌های دفع فاضلاب جذبی حفاری می‌کردند.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: از سال‌های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از اینگونه چاه‌ها مشاهده نشده است و از طرفی تاکنون توسط مالکین این منطقه به شهرداری از وجود چنین طرح‌هایی اطلاع‌رسانی نشده که شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه‌ها اقدام کنند.

مرادی افزود: پس از این اتفاق که روز گذشته رخ داد و یک مادر به همراه فرزندش به درون یک چاه از رده خارج سقوط کرد به تمامی پلاک‌های ثبتی سطح منطقه‌ یک به صورت کتبی اخطار شد که اگر در گذشته از چاه‌های فاضلاب جذبی استفاده می‌کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک این عملیات خاکریزی و پر کردن آن سریع انجام شود.

پرونده فرو رفت زمین در کرمانشاه بروی میز بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب

حسب پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه در خصوص فرو رفتن زمین دریکی از معابر سطح شهر، پرونده قضایی برای خاطیان به دستور دادستان محترم تشکیل شد و در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال تحقیق و تعقیب است.

کد خبر 637899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    شهرداری منطقه یک کرمانشاه به مناطق فقیر نشین توجه نمیکنند الان شهرک حافظیه کرمانشاه وصل آسفالت و پل جلو خانه ها و پیاده روزها چه خرابی های میکنید یا حرس درختان خود 20 متری حافظیه در کل شهرداری کرمانشاه فقط برای فقرا تشکیل نشده شهردار بالا شهر کرمانشاه هستند بنده 60 سال دارم هنوز نه شهردار و استاندار و شورای شهر از این شهرک بازدیدی داشته باشند فقط برای رای گیری غوغا میشود از یکدیگر سبقت میگیرند