فدراسیون فوتبال اردن هیچ ادعایی برای جبران خسارت به دروازه‌بان تیم ملی ایران دریافت نکرده است.

کودایی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از ادعای اردنی ها در خصوص گلر تیم ملی بانوان ایران، برخی از رسانه ها از رد درخواست این فدراسیون از سوی AFC و همچنین پرداخت غرامت به ملی پوش ایران خبر دادند. خبری که با واکنش فدراسیون فوتبال اردن همراه شده است. سایت کوره به نقل از یکی از منابع خود در فدراسیون اردن خبر پرداخت غرامت را تکذیب کرده است. این منبع گفت: فدراسیون فوتبال اردن هیچ ادعایی برای جبران خسارت به دروازه‌بان تیم ملی ایران دریافت نکرده است. تنها کاری که انجام داده‌ایم این است که از AFC خواستیم جنسیت دروازه‌بان ایران را بررسی کند که تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است.

این سایت در خبر جداگانه‌ای از منابع خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرد که درخواست فدراسیون اردن در دست بررسی است و هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است.

این منابع تایید کردند که کمیته‌های تخصصی بانوان در حال مطالعه درخواست فدراسیون اردن هستند و بر خلاف آنچه که در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در کشور اردن مطرح می‌شود، تصمیم قطعی و اقدام روشنی انجام نشده است.

به نوشته این سایت، در صورت قبول درخواست فدراسیون فوتبال اردن، این بازیکن به کمیته‌های پزشکی AFC معرفی می‌شود تا مراحل بررسی طی شود.

کد خبر 637831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha