مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ۳ سارقی که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت از شناورهای صیادی این جزیره می‌کردند، به همت ماموران این فرماندهی دستگیر شدند.

گشت دریایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت با ایجاد رعب و وحشت و سرقت از لنج‌های صیادی جزیره کیش موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش قرار گرفت.

وی افزود: سارقان با آسیب به لنج‌های صیادی وارد شناورها می‌شدند و پس از سرقت ماهی‌های صید شده، تلفن همراه صیادان، جی پی اس شناورها، موجب اذیت و آزار خدمه لنج می‌شدند.

سرهنگ جمالی افزود: کارکنان پایگاه دریابانی و کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با رصد دقیق از روش حضور سارقان در دریا و اقدامات فنی متوجه شدند سارقان پس از سرقت با رنگ کردن قایق‌های خود سعی در فریب پلیس دارند، که با تعقیب و مراقبت توسط پلیس، محل سکونت این سارقان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با هماهنگی دادستان جزیره کیش، طی ۲۴ ساعت عملیات منسجم و هماهنگ ۳ نفر از سر شاخه  اصلی سارقان را شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به جزیره کیش منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در استان هرمزگان افزود: تلاش پلیس برای کشف ابعاد و تعداد سرقت‌های متهمان و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

کد خبر 636826

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha