بازیکن باتجربه السد به تصمیم ژاوی برای پیوستن به بارسلونا واکنش نشان داد.

ژاوی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپورت، ژاوی گزینه اصلی هدایت بارسلونا و جایگزینی کومان است. ژاوی با السد قرارداد دارد و این باشگاه قطری مخالف جدایی او است.

سرمربی السد بعد از تساوی سه بر سه برابر الدحیل گفت: باید بگویم که علاقه زیادی به بازگشت به بارسلونا دارم. نائب رئیس بارسلونا در قطر به سر می‌برد و با مسئولان باشگاه در حال مذاکره است. من در روزهای اخیر با مسئولان باشگاه بارسلونا صحبت کرده‌ام و همه چیز مهیاست تا راهی تیم شوم با این حال با السد قرارداد دارم. در قراردادم بند کوچکی وجود دارد که اجازه فسخ را می‌دهد. امیدوارم که همه چیز در روزهای پیش رو حل شود و دو باشگاه توافق کنند.

بازیکن باتجربه السد اعلام کرد که ژاوی بعد از بازی برابر الدحیل با بازیکنان خداحافظی کرد و از پیوستنش به بارسلونا خبر داد. با وجود مخالفت باشگاه السد با جدایی ژاوی به نظر می‌رسد که این انتقال نهایی خواهد شد.

عبدالکریم حسن بازیکن السد بعد از پایان بازی برابر الدحیل که با تساوی سه بر سه به پایان رسید گفت: ژاوی به ما گفت که این آخرین بازی او به عنوان سرمربی السد است. او گفت که راهی بارسلونا می شود و در رختکن با ما خداحافظی کرد.

او درباره جایگزین ژاوی گفت: حتما باشگاه جایگزین ژاوی را انتخاب کرده است.

کد خبر 635839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha