سرمربی تیم فوتبال پورتو از اتفاقاتی که در بازی با بواویشتا علیه مهدی طارمی مهاجم تیمش رخ داد به شدت انتقاد کرد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم بواویشتا رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه دو پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

یکی از اتفاقات عجیب این بازی، برخورد داور با خطاهایی بود که روی مهدی طارمی رخ می‌داد. مهاجم ایرانی پورتو در این بازی سه بار در محوطه جریمه بواویشتا با مدافعان تیم حریف برخورد کرد ولی داور به سادگی از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد و حتی تصمیمی برای بازبینی صحنه در VAR نداشت. این مسئله در دقیقه ۷۰ و بعد از سومین برخورد طارمی با مدافعان بواویشتا به اوج خود رسید و در نهایت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را مجاب کرد تا طارمی را پیش از آنکه از داور کارت بگیرد، تعویض کند.

کونسیسائو در پایان این بازی به شدت از عملکرد داور و همچنین دیدگاهی که نسبت به پنالتی گرفتن‌های مهدی طارمی وجود دارد انتقاد کرد. به گزارش روزنامه رکورد، کونسیسائو تاکید کرد که یک کمپین آشکار علیه مهدی طارمی وجود دارد.

سرمربی پورتو تصریح کرد: اتفاقاتی که برای طارمی رخ می‌دهد (تردید برای اعلام پنالتی) طبیعی نیست. من او را تعویض کردم تا مانند دیدار با پاکوس دفریرا از زمین اخراج نشود.

کونسیسائو همچنین تاکید کرد که حتی در صورتی که این صحبت‌ها برایش دردسرهای انضباطی در پی داشته باشد، به حرف زدن ادامه می‌دهد و سکوت نمی‌کند.

کد خبر 635060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha