سخنگوی شبکه شاد آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان کلاس‌بندی‌شده در این شبکه ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است، گفت: روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰ ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰ گفت‌وگوی صوتی در کلاس‌ها برقرار شده است.

اپلیکیشن شاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین صادقی سخنگوی شبکه شاد آموزش و پرورش جدیدترین آمار استفاده از اپلیکیشن شاد را اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان کلاس‌بندی‌شده ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است. تعداد دانش‌آموزان احرازشده جدید یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۸۵۰ نفر است. همچنین ۱۲۲ هزار و ۶۸۰ مدیر مدرسه نیز احراز هویت شده‌اند.

وی افزود: همچنین ۹۷ درصد کاربران اقدام به به‌روزرسانی اپلیکیشن به نسخه جدید کرده‌اند.

سخنگوی اپلیکیشن شاد با اشاره به ۴۷۳ هزار و ۲۵۰ کاربر احراز نشده گفت: تعداد گروه - درس‌های تشکیل شده ۳ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۱۹۰ مورد است.

صادقی افزود: تعداد کاربران یونیکی که روزانه به شاد مراجعه کرده‌اند ۱۰ میلیون و ۴۵۲ هزار نفر است. همچنین روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰  ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰  گفت‌وگوی صوتی برقرار شده است.

به گفته وی تعداد فایل‌های جابه‌جا شده در کلاس گروه‌ها ۲۶ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۰۰ مورد، تعداد پیام‌های مبادله شده در کلاس گروه‌ها ۱۰۵ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.

او افزود: حداکثر پهنای باند ۴۴۵ گیگ بر ثانیه و بیشترین کاربر همزمان ۲ میلیون و ۴۲۳ هزار نفر بوده است. میانگین حضور کاربران در شاد نیز ۶۴ دقیقه ثبت شده است.

کد خبر 634695

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha