مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: اکنون سازمان غذا و دارو می‌گوید مجوز نمی‌دهیم. چون شرایط تغییر کرده و با ۸ ماه پیش متفاوت است و حتما باید آنالیز بینابینی را بدهید.

رازی کوو پارس - واکسن رازی

به گزارش همشهری آنلاین، علی اسحاقی مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی اظهار کرد: علت تقاضای ما برای دریافت مجوز اضطرار واکسن کرونا رازی کووپارس این بود که فاز یک و دو آن در ایران انجام شد. برخلاف دو واکسن دیگر ایرانی که مجوز مصرف اضطرار گرفتن و فاز یک و دو آنها در خارج از ایران انجام شده است. داده‌هایی که به سازمان غذا و دارو ارائه کردیم، کاملا مشخص بود که فاز یک و دو این واکسن در ایران انجام شده است. 

وی افزود: دکتر نمکی وزیر سابق بهداشت این نوید را دادند که با شروع فاز ۳ واکسن رازی کوووپارس، چون فاز یک و دو این واکسن در ایران انجام شده مجوز مصرف اضطرار واکسن رازی کووپارس صادر می شود که مردم بتوانند استفاده کنند و ما از این جهت درخواست دریافت مجوز اضطرار را دادیم. 

اسحاقی گفت: اما اکنون سازمان غذا و دارو می‌گوید مجوز نمی‌دهیم. چون شرایط با ۸ ماه پیش تغییر کرده و حتما باید آنالیز بینابینی را بدهید. ما تا ۲ هفته آینده این آنالیز را نیز ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: متن پاراف‌شده دکتر نمکی روی نامه درخواست کاظم خاوازی، وزیر سابق جهاد کشاورزی مبنی بر صدور مجوز مصرف اضطرار واکسن رازی کووپارس در تصویر مشخص است.

کد خبر 634198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha