مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

روزهای گذشته مرغ در بازار زنجان کمیاب شده بود، امروز خبر رسید به میزان محدود در سطح استان توزیع شده اما با افزایش قیمت ۲۹ هزار تومانی به فروش می‌رسد.

مرغداری

به گزارش همشهری آنلاین، گزارش های میدانی حاکی از آن است که از روز چهارشنبه گذشته کشتار مرغ در کشتارگاه‌های استان زنجان کاهش داشته است و مرغداران به دلیل نبود ثبات قیمت مرغ، از تحویل آن به کشتارگاه‌ها خودداری می‌کنند که این مسئله در نهایت به کمبود مرغ در بازار منجر شده است.

سیدناصر موسوی رئیس اتحادیه مرغ فروشان زنجان گفت: به دلیل خبری مبنی بر افزایش قیمت مرغ که به صورت شفاهی از طریق رسانه ملی اعلام شد، افزایش قیمت در برخی استان‌ها رخ داده است. اما مرغداران استان زنجان هنوز میزان دقیق این افزایش قیمت را نمی‌دانند به همین دلیل اقدام به کشتار مرغ در سطح معمول نکرده‌اند و این باعث اختلال در عرضه مرغ به بازار شده است.

معاون امور دام و بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز عنوان کرد: کشتار مرغ در روز پنج‌شنبه (۲۹ مهرماه) متوقف نشده و حدود ۵۲ تن کشتار صورت گرفته است.

محمدعلی صادقی با اشاره به کمبود مرغ در روزهای گذشته، اظهار کرد: به دلیل عطش بازار در روزهای تعطیل، بازار شاهد کمبود مرغ شده است و روزانه کشتار صورت می‌گیرد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد و میزان کشتار در هر روز متغیر است.

با اینکه مسئولان استان زنجان اعلام بی‌خبری از ابلاغ مصوبه افزایش قیمت مرغ می‌کنند اما قیمت مرغ در این استان افزایش یافته و معلوم نیست این قیمت دستوری توسط چه کسی اعلام شده که علاوه بر نایاب شدن مرغ به افزایش قیمت آن نیز منجر شده است.

کد خبر 633970

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha