سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال در نشست خبری پیش از این مسابقه با توندلا به حمایت از مهدی طارمی پرداخت.

کونسیسائو

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال پورتو فردا شنبه در هفته نهم لیگ پرتغال به مصاف توندلا می‌رود. پورتو در حال حاضر با ۲۰ امتیاز بعد از بنفیکا (۲۱ امتیاز) در رده دوم جدول قرار دارد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران درباره شرایط تیمش پاسخ داد.

سرمربی پورتو در خصوص ترفند مهدی طارمی برای گرفتن پنالتی، از مهاجم ایرانی خود دفاع کرد و گفت: من طارمی را بازیکنی می‌شناسم که با حرفه‌اش، با حریفان، همبازی‌هایش و داوران فوق‌العاده صادق است. او در هر بازی از حریفان و داوران عذرخواهی می‌کند. او بازیکن بسیار صادقی است.

وی تاکید کرد: تصویر بدی از طارمی ایجاد کرده‌اند همراه با بدبینی و بی‌اعتمادی؛ اما بدتر از آن کسانی هستند که از این مسئله پیروی می‌کنند.

سرمربی پورتو افزود: ما این امکان را داریم که برچسب‌های مختلفی به افراد بچسبانیم اما برداشتن این برچسب‌ها دشوار است.تکرار می‌کنم؛ طارمی بازیکن فوق‌العاده صادقی است. من هر روز با او کار می‌کنم و زمان زیادی با هم هستیم. او یک بازیکن فوق‌العاده مثبت و صادق است و برای حریفان هم همین ویژگی‌ها را دارد.

کونسیسائو بار دیگر به اخراج مهدی طارمی در بازی با پاکوس دفریرا اشاره و تاکید کرد که حرکتی که روی طارمی در محوطه جریمه حریف رخ داد پنالتی بود و این بازیکن نباید اخراج می‌شد.

کد خبر 633492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha