یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت چهار بازیکن سرخ‌پوشان پایتخت در نخستین بازی لیگ برتر خبر داد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی در خصوص بازی برابر فولاد خوزستان از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران خوبمان در اهواز تشکر می‌کنم. آنها ما را مورد مهر و محبت خودشان قرار دادند و استقبال خیلی خوبی از ما داشتند.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازی برابر فولاد اولین بازی لیگ برای ما و میزبان است. این بازی مهمترین بازی لیگ است و شروع خوب می‌تواند خیلی به تیم‌ها کمک کند برای اینکه با روحیه بهتر و جمع کردن امتیازات، شرایط بهتری را دنبال کنند.  فکر می‌کنم برای هر دو تیم دیدار سختی خواهد بود. پرسپولیس و فولاد در قرعه سختی قرار گرفتند اما در هر صورت فکر می‌کنم که شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.

گل‌محمدی ادامه داد: فولاد  خوزستان با توجه به ثبات خوبی که در این یکی دو سال اخیر داشته و هم امکانات خوبی که در این شهر برای این تیم وجود دارد، شرایط خوبی دارد. فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و قهرمان جام حذفی هم شده است و انگیزه خوبی برای بازی‌ها دارد.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: با انگیزه‌های خاص خودمان وارد مسابقات می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. هدف ما کسب سه امتیاز است و البته می‌دانیم که خیلی سخت است. انشاالله شاهد یک بازی خوب باشیم. بعد  از این که از عربستان آمدیم سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی، روانی و جسمی ریکاوری کنیم و خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما آماده یک بازی خوب و با کیفیت هستند.

گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی امروز ۴ بازیکن یعنی سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی را در اختیار نداریم.

کد خبر 633447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha