وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین‌های بیش از ۹۰۰ شهر در کل کشور برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن شناسایی شده و به زودی زیر بار کار عمرانی خواهد رفت.

رستم قاسمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر رستم قاسمی بعد از حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران افزود: امروز گزارشی را به اعضای کمیسیون عمران ارائه کردم ضمن اینکه همواره از کمک‌ها و حمایت‌های آن‌ها استفاده می‌کنم؛ بخشی از این کمک‌ها تصویب قانون جهش تولید و ساخت مسکن است که راهگشای بزرگی برای مسکن کشور محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در جلسه امروز گزارشی در خصوص آخرین اقدامات وزارت راه وشهرسازی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن افزود: نیازهای زمین برای اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن در تمامی شهرهای کشور مشخص شده و این زمین‌ها در بیش از ۹۰۰ شهر کشور شناسایی شده است که به زودی زیر بار اجرای این قانون خواهند رفت.

وی تصریح کرد: منابع مالی اجرای قانون جهش تولید و ساخت مسکن هم در جلسه امشب با بانک مرکزی مشخص خواهد شد و فردا ظهر مردم می‌توانند در سامانه (ثمن) ثبت‌نام کنند و از همه کسانی که فرم (ج) آن‌ها باز است می‌خواهم این ثبت‌نام را حتماً انجام دهند چرا که این فرصتی استثنایی است که نباید از دست برود.

قاسمی تاکید کرد: ساخت سالانه یک میلیون خانه به معنای آن نیست که در سال اول یک میلیون خانه بسازیم بلکه بنا داریم در سال اول برای ساخت ۲ میلیون خانه اقدام کنیم تا بتوانیم در پایان چهار سال عملاً به هدف ساخت ۴ میلیون خانه در پایان چهار سال دست یابیم.

کد خبر 633053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 0
    من قبلا ثبتنام کردم ولی انصراف دادم مجددمیخوام ثبتنام کنم نمیشه