مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

شاید از جمله افرادی باشید که قصد دارند به اجاره واحد اداری و تجاری در تهران اقدام کنند اما اطلاعاتی از شرایط اجاره‌ در این شهر پر ترافیک ندارند. به طور کلی برای اجاره ملک در تهران باید موارد مختلفی را در نظر گرفت و در واقع یک‌سری پیش نیازها به جهت اجاره ملک ضروری به نظر می‌رسد. 

image-20211019151016-1.png

شاید از جمله افرادی باشید که قصد دارند به اجاره واحد اداری و تجاری در تهران اقدام کنند اما اطلاعاتی از شرایط اجاره‌ در این شهر پر ترافیک ندارند. به طور کلی برای اجاره ملک در تهران باید موارد مختلفی را در نظر گرفت و در واقع یک‌سری پیش نیازها به جهت اجاره ملک ضروری به نظر می‌رسد. 

در ابتدا باید تعیین شود که واحد اجاره شده به جهت سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است و یا قصد سکونت در آن را دارید. مبحث اصلی ما در این مقاله درباره شرایط اجاره آپارتمان اداری و تجاری در تهران است، لذا اگر خواهان اجاره ملک تجاری یا اداری در این شهر هستید ما را همراهی کنید.

موارد مهم در هنگام اجاره یک واحد اداری در تهران

برای اینکه بتوان یک ملک مناسب اداری در تهران اجاره کرد باید چندین مورد را در نظر گرفت که در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

  • ابتدا باید بودجه را تعیین کنید چرا که به جهت اجاره واحد اداری و تجاری در تهران و در مناطق مختلف این شهر به یک بودجه‌ی خاص نیاز پیدا خواهید کرد.
  • معمولاً ملک‌های اداری باید موقعیت‌های مناسبی داشته باشند. شاید بهتر است که اداره مدنظر در کنار راه‌های ارتباطی مانند شبکه‌های ریلی یا جاده‌ای باشند تا دسترسی به اداره سخت نباشد.
  •  حتماً از صاحب ملک هدف ساخت ملک را سوال کنید. چرا که اگر ملک مدنظرتان با هدفی که در سر دارید، فاصله داشته باشد، احتمالاً باید یک‌سری تغییرات فیزیکی را در ملک ایجاد کنید که هزینه‌بر خواهد بود.
  • نهایتاً توجه داشته باشید که برای اجاره واحد اداری و تجاری در تهران باید امکانات ملک را نیز در نظر بگیرید. یک ملک اداری مناسب تقریباً باید تمامی امکانات از قبیل پارکینگ، انباری و مواردی از این دست را داشته باشد.

رهن و اجاره مغازه و آپارتمان اداری در تهران

موارد مهم در هنگام اجاره یک واحد تجاری در تهران

بعد از بررسی موارد اجاره واحد اداری در تهران به سراغ مهم‌ترین موارد اجاره واحد تجاری خواهیم رفت که در هنگام معامله باید در نظر گرفته شوند:

  • باید بسته به نوع فعالیت‌تان به انتخاب واحد تجاری بپردازید. در واقع اگر اجاره مغازه در تهران نیاز دارید، شاید بهتر باشد که مغازه دونبش اجاره کنید. اگر تجارت‌تان گسترده‌تر است، شاید استفاده از یک مجتمع تجاری بهترین انتخاب باشد.
  • متراژ واحد تجاری نیز دارای اهمیت است. لذا بر اساس آنچه که در سر دارید و هدفی که برای خودتان تعیین کرده‌اید، به اجاره واحد اداری و تجاری در تهران بپردازید تا در آینده نیاز به جابجایی نداشته باشید.
  • توجه کنید که خرید واحد تجاری در بخش راست خیابان‌ها متقاضیان بیشتری دارد. بنابراین حدالامکان واحدهای تجاری‌تان را در این بخش اجاره کنید.
  • اگر در یک صنف خاص فعالیت می‌کنید، باید به مناطقی در تهران مراجعه کنید تا واحد مدنظر را در بهترین شرایط تهیه کنید. اجاره واحد اداری و تجاری در تهران در مرکز تجمع هم‌صنفی‌هایتان سود بیشتری برایتان خواهد داشت.
  • اگر هزینه‌های زیادی قرار نیست برای اجاره ملک تجاری انجام دهید، بهترین انتخاب ملک در مکان‌های فرعی و حاشیه‌ای شهر تهران است.

نکته: در هر دو مورد ذکر شده به جهت اجاره واحد تجاری و اداری در تهران حتماً در نظر داشته باشید که قراردادهای ثبت شده کاملاً قانونی بوده و همه‌ی موارد نیز در آن به طور شفاف ذکر شده باشد.

رهن و اجاره مغازه و آپارتمان اداری در تهران

بررسی آگهی‌های اجاره واحد اداری و تجاری در تهران در سایت راهنمای همشهری

حال که تا حدودی با شرایط اجاره واحد در تهران آشنا شده‌اید و قصد اجاره کردن یک واحد مناسب برای کسب و کارتان دارید، نیاز به بررسی آگهی‌های خرید و فروش ملک در تهران دارید که برای این منظور توصیه می‌کنیم که به سایت راهنمای همشهری مراجعه کنید. در این سایت به صورت لحظه‌ای آگهی‌های اجاره واحد تجاری و اداری در تهران منتشر می‌شود که به دلخواه می‌توانید واحد مورد نظرتان را اجاره کنید.

ضمناً اگر در تهران (هر منطقه از این شهر) دارای یک واحد تجاری (یا اداری) هستید و علاقه‌مند به اجاره دادن آن هستید، کافی است که در سایت راهنمای همشهری عضو شده و نسبت به منتشر کردن آگهی فروش واحد مد نظرتان اقدام کنید. ضمن اینکه اگر در هر مرحله از ثبت آگهی به مشکل خورده‌اید، کافی است که با استفاده از شماره تماس‌های قرار داده شده با همکاران ما در بخش پشتیبانی ارتباط برقرارکنید.

همچنان برای خرید مغازه در تهران هم می‌توانید به سایت نیازمدیهای همشهری مراجعه کنید

کد خبر 633028

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha