سرمربی استقلال پیش از اولین بازی لیگ برتر از شرایط تیمش گفت.

مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: نمی‌خواهم در مورد فصل گذشته صحبت کنم. برای فصل جدید با توجه به تغییر مدیریت و تیم، فکر می‌کنم تیم خوب و جوانی داریم. امیدوارم بازی‌هایی ارائه دهیم که هواداران را خوشحال کند.

او در پاسخ به سوالی که چه زمانی تکلیف بازیکنان خارجی مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ هر بازیکنی تکلیفش نهایی شود ما آن را رسما اعلام خواهیم کرد.

مجیدی درباره مصدومان تیمش گفت: ما ۲ بازیکن مصدوم داریم. بازیکنان دیگر شرایط بازی دارند و جزو تیم هستند و اگر بخواهیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها می‌توانند قهرمانی استقلال را به دست‌ آورند، خاطرنشان کرد: من فصل قبل هم همین سوال را از من پرسیدند. من و بازیکنانم تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهیم.

مجیدی درباره تقابل تیمش با هوادار گفت: تیم هوادار تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده است. شناخت زیادی از این تیم نداریم. هوادار انگیزه زیادی مقابل استقلال دارد و این کار ما را سخت می‌کند. من با بازیکنانم صحبت کردم. چیزی که در کل باید بگویم این است که بازی سختی داریم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم پیروز میدان شویم.

سرمربی استقلال درباره حضور مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من از آقای آجرلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساندند. ما الان زمین تمرین داریم و بازیکنانم دیگر تا ۱۲ شب منتظر نمی‌ماند که بدانند زمین تمرین کجاست. امروز به بازیکنان پول پرداخت شده است. در کل باید بگویم با وجود مشکلاتی که داشتیم، کادر مدیریت جدید، چالش‌ها را به حداقل رساندند. امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های مدیرعامل تیمی در خور نام استقلال برای هواداران ارائه دهیم.

او درباره وضعیت حضور فرزاد مجیدی در استقلال گفت: فرزاد مجیدی کسالت داشت و خواست در تمرینات شرکت کنند. متین کریم‌زاده هم این مشکل داشت و چون هر ۲ سرما خورده بودند، خواستیم به خاطر کرونا در جمع تیم حضور نداشته باشند تا وضعیت بهتری کسب کنند.

کد خبر 633003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha