لیگ برتر ایران امروز با ۴ بازی آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی سپاهان میزبان مس رفسنجان است.

سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از عصر امروز با ۴ بازی آغاز می‌شود. این بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر ایران است، لیگی که در ۵ دوره اخیرش یک قهرمان ثابت داشته و حالا تیم‌های مدعی‌اش برای پایین کشیدن این قهرمان ۵ ساله صف کشیده‌اند. از جمع مدعیان امروز فقط سپاهان است که بازی‌هایش را آغاز می‌کند و بقیه فردا به میدان می‌روند. پرسپولیس هم بعد از شکست آسیایی و بازگشت از عربستان، نخستین بازی‌اش را روز جمعه انجام خواهد داد که بازی سختی هم خواهد بود.

بازگشت فجرسپاسی و کرار جاسم

اولین بازی‌های فصل جدید ۳ بازی همزمان خواهد بود که از ساعت ۱۶ امروز آغاز می‌شوند. تیم تازه‌وارد فجرسپاسی که بعد از ۷ دوره غیبت دوباره شیراز را در لیگ برتر صاحب نماینده کرده، در نخستین بازی به زمین نساجی می‌رود. قائمشهری‌ها چمن ورزشگاه شهیدوطنی را زیرکشت برده‌اند و فعلا در ساری از حریفان میزبانی می‌کنند. تیم ساکت الهامی بعد از میزبانی از فجرسپاسی برای هفته دوم به تهران می‌رود تا با پرسپولیس بازی کند. در مشهد پدیده از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند. پدیده فصل گذشته با رحمتی به مقام نهم رسید و ۲ پله بالاتر ازآلومینیوم قرار گرفت، اگرچه فاصله ۲ تیم فقط یک امتیاز بود. رسول خطیبی بعد از اینکه به تبریز رفت و مدتی روی نیمکت پرحاشیه تراکتور نشست دوباره به اراک برگشته و سرمربی تیمی شده که با خودش به لیگ برتر صعود کرده بود. در مشهد هم رضا مهاجری جانشین رحمتی شده تا امسال تعداد سرمربی‌های استقلالی لیگ کمتر از سال قبل باشد. همزمان با این دو بازی در تهران نیز تیم نفت مسجدسلیمان به میهمانی پیکان خواهد آمد. پیکان این فصل را با مجتبی حسینی آغاز می‌کند و تیم بی‌پول مسجدسلیمان هم با هدایت عجیب‌ترین سرمربی ایران وارد لیگ بیست‌ویکم می‌شود. نفت مسجدسلیمان، جاسم کرار را هم در ۳۴ سالگی به لیگ برتر بازگردانده و با این کار فوتبال ایران را مدیون خودش کرده است.

رونمایی از مدعی اصلی

و اما ۲ ساعت بعد از این بازی‌ها و از ساعت ۱۸ در اصفهان از یکی از مدعیان قهرمانی این فصل رونمایی خواهد شد. سپاهان که فصل گذشته را با امتیاز عالی اما با نایب‌قهرمانی به پایان رساند، در دومین فصل سرمربیگری محرم نویدکیا هر چه این مربی خواسته برای او فراهم کرده است. سپاهان در نقل‌وانتقالات هم خلأهای خودش را پر کرد و هم برای تیم‌های رقیبش خلأ ایجاد کرد. درحالی‌که استقلال در حفظ ستاره‌هایش ناکام بوده و پرسپولیس هم شرایط نامتعادلی دارد، خیلی‌ها سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی در این فصل می‌دانند. البته این تیم در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل نتایج امیدوارکننده‌ای نگرفته اما بازی‌های رسمی حکایت متفاوتی دارند. سپاهان، فصل جدید را با میزبانی از مس رفسنجان آغاز می‌کند. تیمی که فصل گذشته ۳ بار در لیگ و حذفی با سپاهان بازی کرد و هر ۳ بار شکست  خورد.

کد خبر 632845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha