مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

دستگاه تصفیه آب صنعتی از مهمترین تجهیزات به منظور گندزدایی و پاکسازی آب به شمار میرود. قدرت دستگاه تصفیه آب صنعتی تا میزانی است که میتواند تمامی مزه های بد، شوری و املاح مضر آب را از بین ببرد. آب شیرین کن صنعتی یا همان دستگاه تصفیه آب، بوسیله‌ی سیستم اسمز معکوس امور مربوط به گندزدایی سیال یا آب را انجام می دهد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی.jpg

بایستی بدانید که از آب شیرین کن صنعتی در انواع کاربریهایی همچون: دامداری‌ها، کشاورزی، مصارف خانگی، مراکز درمانی و پزشکی و... استفاده میشود. همچنین به لحاظ مکانیزم تصفیه، دارای شباهت‌هایی با پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی می‌باشد.

همچنین سیستم اسمز معکوس (RO) دستگاه تصفیه آب دارای قیمت ویژه‌ای نیز می‌باشد. در نتیجه:

  • با توجه به قیمت مناسب این دستگاه ها در قیاس با سایر شیوه‌های پاکسازی و شیرین سازی آب
  • و همچنین توانایی قدرتمند دستگاه آب شیرین کن صنعتی در گندزدایی آب

از این دستگاه‌ها در ابعاد گسترده‌ای در صنعت استفاده میشود. اما اگر تصور میکنید که این موارد، تنها مزایای انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی با سیستم اسمز وارونه است، بایستی گفت: سخـــــــــــــت در اشتباهید!

عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی قادر است تا آبهایی با حجم بیشتر از ۵ متر مکعب را پاکسازی کند. علاوه بر امکان حذف هرگونه مواد جامد، شوری، تلخی و مزه های ناخوشایند آب، این دستگاه دارای قابلیت تنظیم املاح نیز می باشد. بدین شکل که با تنظیم میزان تصفیه، میتواند املاح آب را تا حد استاندارد تنظیم کند. این قابلیت تنظیم دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب میشود که سختی آب از بین رفته و املاحی چون کلسیم و منیزیم، تا میزانی که برای سلامتی و رشد انسان لازم است، در آب باقی بماند.

بطورکلی دستگاه آب شیرین کن صنعتی به روش اسمز معکوس، اولین و بهترین انتخاب کارفرمایان در صنعت است. البته بد نیست بدانید که روشهای متنوعی برای تصفیه آب صنعتی وجود دارد. به عنوان مثال برای موارد تصفیه فاضلابها و تولید پساب خروجی باکیفیت، انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی بدون شک بهترین گزینه ممکن است. همین امر موجب میشود که دست صاحبان صنایع برای انتخاب نوع تصفیه آب باز باشد.

انواع روشهای تصفیه آب

گرچه که بدون شک دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس، قدرتمندترین و مقرون بصرفه ترین روش پاکسازی آب محسوب میشود. اما موضوع تصفیه سازی آب آنچنان مهم و پراهمیت است که میتوان به دیگر روشهای موجود نیز پرداخت. از همین رو دیگر روشهای تصفیه و پاکسازی آب عبارتست از:

  • بهره گیری از سختی گیر رزینی (تبادل یونی) در پروسه پاکسازی و تصفیه آب. (در این روش آشغالگیری و کاهش سختی آب (TDS) انجام میگردد. البته تصفیه آب به طور کامل انجام نمی‌شود).
  • پاکسازی آب با مواد شیمیایی و اعمال فیزیکی. (این روش میتواند با توجه به ورود مواد شیمیایی، طبیعت آب را عوض کرده و برای سلامتی مضر باشد!)
  • تصفیه آب غشایی به صورت های مختلفی همچون: NF، FU و MF. (این روش نیز به مراتب قدرت کمتری نسبت به دستگاه تصفیه آب صنعتی دارد).
  • استفاده از شیوه‌های کلرزنی، اشعه uv و دستگاه ازن ژنراتور. (هیچکدام از این روشها برای پاکسازی آب آشامیدنی استفاده نمیشود. بلکه برای آب استخر، صنعت و کشاورزی کاربرد دارد. روش کلرزنی در درازمدت برای سلامتی انسان مضر است. همچنین روش ازن زنی دارای کارکرد مناسبتری است، اما باز هم نمیتواند تمام املاح آب را به شکلی استاندارد حذف و تنظیم کند).
  • گندزدایی و پاکسازی جریان سیال با استفاده از روش الکترو دیالیز
  • تصفیه آب بوسیله فیلترهای کربنی و صافی شنی
  • هچنین انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی نیز برای فاضلاب و تولید پساب باکیفیت به کار میروند که بسیار هم عملکرد مناسبی دارند.
  • و آخرین روش نیز استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس (RO) می‌باشد. شیوه‌ای که هم برای آب شرب و هم پاکسازی آبهای صنعتی، بهترین گزینه ممکن است.

ویژگیهای اسمز معکوس (RO) در دستگاه تصفیه آب صنعتی

زمانی که محلول رقیق در نزدیکی محلول غلیظ قرار گرفته و با آن واکنش دهد، پدیده اسمز وارونه یا اسمز معکوس (Reverse Osmosis) خودنمایی میکند. از اسمز معکوس به جهت عبور جریان آب از ممبران‌ها در دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده میشود. این کار عبور آب از غشای نیمه تروا توسط فشارهای اسمز معکوس انجام میگیرد تا بر فشار طبیعی اسمز غلبه کند. در این پروسه، کار نمک زدایی آب نیز انجام میشود تا آبی آشامیدنی و بدون طعم بدست بیاید.

همچنین باید گفت که اگر یک غشای نیمه‌ تراوا بین دو محلول آب خالص و آب ناخالص قرار گیرد، آب به گونه طبیعی و تحت خاصیت اسمزی از غلظت پایین‌تر به غلظت بالاتر جریان می‌یابد. البته اگر فشاری برابر با اختلاف فشار اسمزی به محلول غلیظ‌تر اعمال گردد، جریان آب قطع خواهد شد. چنانچه  فشار وارد شده بیشتر از فشار اسمزی باشد، شاهد وارونه شدن جهت جریان طبیعی آب خواهیم بود.

کاربردهای دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی به واسطه‌ی ویژگیها و مزایای فراوانی که دارد، دارای کاربردهای گسترده‌ای میباشد. از صنعت گرفته تا تهیه آب آشامیدنی برای مصارف خانگی و پزشکی، همه و همه حکایت از ویژگیهای متعدد دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس (RO) دارد. از جمله موارد کاربرد آب شیرین کن صنعتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب برای تهیه آب شرب برای صنایع غذایی. (تولید مواد غذایی و نوشیدنی های متنوع)
  • تهیه آب آشامیدنی برای مصارف خانگی، مجتمع های تجاری و اداری. (به سبب گندزدایی آب از طعم، حذف مواد جامد و سختی آب و تنظیم املاح و شوری).
  • استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کاربری‌های پزشکی و بیمارستانی. (مصارف بیولوژیکی، تولید دارو و ساخت آب مقطر دستگاه دیالیز)
  • قابلیت استفاده در صنایع سنگین نظیر: نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌های پتروشیمی، نفت، بنزین و گاز. (بدلیل قابلیت از بین بردن سختی آب و تهیه آب شیرین).
  • از بین بردن املاح، سختی آب (TDS) و مواد جامد برای برجهای خنک کننده
  • قابلیت بکارگیری جانبی برای دستگاه های تهویه متبوع، سیستم‌های برودتی و حرارتی، بویلرها و انواع چیلر
  • امکان استفاده گسترده در برای باغات، دامداری ها و مصارف زراعی و کشاورزی. (به دلیل قابلیت شیرین سازی آب)
  • شیرین نمودن آب های شور برای مناطق محروم کشور
  • گندزدایی و تصفیه آب برای پساب صنعتی و بخصوص فاضلابی
  • استفاده ویژه از دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع تولیدی و کارگاهی. (ساخت لوازم آرایشی – بهداشتی، لوازم و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی).

مراحل تصفیه آب بوسیله دستگاه تصفیه آب صنعتی

در پنج مرحله، فرآیند تصفیه، ته نشینی و پاکسازی آب توسط این تجهیزات انجام می‌گیرد. در ادامه به بررسی هریک از این مراحل خواهیم پرداخت:

  1. تزریق کلر ابتدایی: با تزریق کلر توسط دستگاه تصفیه آب صنعتی، مواد شیمیایی آب از بین میرود. همچنین با کلرزنی توسط دستگاه، باکتری ها و میکرو ارگانیسمها نیز حذف میگردند.
  2. پیش تصفیه آب با فیلتراسیون کلی: در این مرحله، پروسه فیلتراسیون به کمک صافی شنی و فیلترهای کربنی انجام می گیرد. این کار به منظور افزایش ماندگاری ممبران ها و البته افزایش بازدهی صورت می پذیرد.
  3. حذف ذرات با فیلتر میکرونی: بوسیله فیلتر میکرونی، ذرات اضافه و جامد و معلق آب پاکسازی میشود. در نتیجه آب تصفیه شده، آماده امور نهایی شیرین سازی می باشد.
  4. سیستم اسمز معکوس (RO): این سیستم در دستگاه تصفیه آب صنعتی دارای دقت بالایی می باشد. از همین رو با حذف دقیق هرگونه مواد شیمیایی اضافه ها و آلاینده های مضر، سیستم اسمز معکوس یا وارونه موجب شیرین سازی اب میشود.
  5. تزریق آنتی اسکالانت: تزریق آنتی اسکالانت به منظور جلوگیری از بوجود آمدن رسوب در آب به سیال اضافه می شود. در حقیقت آنتی اسکالانت ها نوعی مواد شیمیایی محسوب میشوند.

همچنین وجود ممبران ها نیز به شدت در مراحل تصفیه آب نقشی حیاتی دارد. البته که این فیلترها در سه دسته کلی و با ویژگیهای خاص در دسترس می باشند.

فیلترهای ممبران دستگاه تصفیه آب صنعتی

سه نوع فیلتر ممبران در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. نانو فیلتراسیون، میکرو فیلتراسیون و اولترا فیلتراسیون سه نوع ممبران پرکاربرد در صنعت می باشد. در ادامه به بررسی اجمالی ویژگیهای هر یک از ممبران خواهیم پرداخت.

نانو فیلتراسیون: سایز ممبران نانوفیلتراسیون از دو مدل دیگر کوچکتر می باشد. قطر منافذ غشای نانوفیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب صنعتی  بین ۱ الی ۱۰ نانومتر است.

اولترافیلتراسیون: ممبران اولترا فیلتراسیون مانع رد شدن ذرات با سایزهای بالاتر از ۱۰ الی  ۲۰ نانومتر در فرآیند تصفیه آب میشوند. از جمله ذرات مورد نظر با سایزهای بین ۱۰ الی ۲۰ نانومتر میتوان به میکروارگانیسم‌ها، قارچها و جلبکها اشاره نمود. همچنین تنظیم میزان حذف ذرات نیز در این نوع ممبران قابل قبول است. ممبران نانو فیلتراسیون آب شیرین کن صنعتی، ساخته شده از مواد آلی و غیرآلی می باشند.

میکرو فیلتراسیون: در این نوع ممبران بوسیله‌ی غشاهای متخلخل، عملیات جداسازی ذرات سوسپانسیونی از آب انجام میگیرد. به طور کلی میکرو فیلتراسیون در زمره‌ی ممبرانهای معمولی دستگاه تصفیه آب صنعتی قرار دارد.

واحدها و اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی

تمامی دستگاه های تصفیه آب صنعتی از اجزای و واحدهای حرفه ای و متعددی تشکیل شده است. هریک از این اجزا وظیفه های مهم و خاصی را در امر پاکسازی و تصفیه آب بر عهده داشته و در قیمت گذاری این تجهیزات شدیداَ موثر هستند. به طور خلاصه برخی از مهمترین واحدهای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب صنعتی عبارتند از:

  • واحد پیش تصفیه آب شیرین
  • تکنولوژی تزریق مواد شیمیایی به منظور گندزدایی آب
  • واحد کنترل فشار و دبی
  • واحد غشایی
  • ایستگاه تامین فشار
  • تجهیزات ابزاری دقیق
  • قطعات و اتصالات موجود در دستگاه (در تمامی واحدها)
  • تابلوی کنترل

مزایای دستگاه آب شیرین کن صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی از مزایای بسیار گسترده ای سود می برد که مهمترین ویژگی آن را میتوان به دقت بالای این دستگاه ها در گتدزدایی و تصفیه آب اشاره نمود. برخی از این مزایای گسترده عبارتند از:

  • رد نشدن ویروسها، باکتری و میکرو ارگانیسم و مواد تب زا(Pyrogens) از انواع ممبرانهای این تجهیزات. (به واسطه وجود سیستم دقیق اسمز معکوس)
  • حفظ محیط زیست با امکان بازگردانی پساب تصفیه شده فاضلاب به طبیعت
  • کاهش مصرف انرژی با استفاده از آب شیرین کن صنعتی. (در قیاس با شیوه های تقطیری گندزدایی آب)
  • سازگاری با شرایط اقلیمی متفاوت
  • قابلیت بکارگیری در صنایع سنگین و نیمه سنگین. (با توجه به عملکرد عالی در آب های با سختی بالا)
  • امکان بکارگیری از آب شیرین کن صنعتی در شرایط نصب و محیطی خاص. به مانند: عرشه های کشتی، زون های صفر پالایشگاه ها و ...
  • کسب و رعایت استانداردها و ضوابط بین المللی در مراحل طراحی و ساخت
  • قدرتمند در فرآیند تصفیه آب و تولید آب شیرین. (قویترین دستگاه موجود در این زمینه)
  • ایجاد آب مقطر باکیفیت برای مصارف پزشکی و صنعتی
  • افزایش تولید صنعتی با توجه به تولید آب نرم توسط دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • کاهش مصرف آب به دلیل بکارگیری مجدد آب در دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • سیستم اسمز وارونه (RO) به شدت اقتصادی و مقرون بصرفه می باشد. در واقع اقتصادی تر از سایر شیوه های تصفیه آب.

طراحی انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

با توجه به وجود واحدهای حرفه ای متنوع در دستگاه تصفیه آب صنعتی، طراحی اینگونه تجهیزات بایستی با دقت نظر کامل، تحت استانداردهای بین المللی و توسط مهندسین مجرب انجام شود. از همین رو علاوه بر انتخاب قطعات باکیفیت و اورجینال، طراحان بایستی به سراغ متریالهایی بروند که در مقابل سیالهای خورنده‌ی اسیدی و قلیایی، مقاوم باشند.

همچنین باید گفت که ممبران ها یکی از بخش های مهم دستگاه تصفیه آب صنعتی به شمار میرود. به همین دلیل باید به مواد و آلاینده های مضری که میتواند منجر به کاهش بازدهی ممبرانها شود توجه داشت. در حقیقت نوع این آلاینده ها که از طریق سیال ورودی به دستگاه وارد دستگاه های آب شیرین کن صنعتی میشوند، بایستی آنالیز شوند. پارامترهایی از جمله:

  • میزان آهن و سیلیس موجود در آب
  • میزان سختی آب (با وجود املاحی چون منیزیم و کلسیم)
  • بررسی سطح کدورت آب یا سیال دیگر
  • درصد آلودگی های میکروبی و ویروسی موجود در آب
  • و ...

نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی

جهت نصب دستگاه آب شیرین کن صنعتی به روش اسمز معکوس (RO) بایستی به یکسری فاکتورها توجهی ویژه داشت:

  • کنترل مشخصات برق ورودی و مطابقت آن با شرایط و ویژگیهای آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس
  • خریداری یک پمپ کمکی در هنگام وجود اختلاف سطح دستگاه با مخزن ذخیره اولیه.
  • همچنین تهیه یک پمپ اضافه میتواند در زمان کمبود فشار اولیه نیز به شدت راهگشا باشد.
  • بررسی مستمر میزان و سطح دبی آب (یا سیال دیگر) ورودی. این کار بایستی حداقل ۲ مرتبه انجام بگیرد.
  • آنالیز میزان فشار اولیه آب دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • بررسی وجود چندین مخزن ذخیره و تطبیق ظرفیت آنها با میزان ورودی آب
  • کنترل و آماده سازی مسیر جریان فاضلاب

همچنین با توجه به وجود سیستم ها و قطعات مختلف در این دستگاه ها، بهتر است پروسه حمل و نقل و قرار دادن دستگاه تصفیه آب صنعتی در محل نصب خود، به آرامی صورت گیرد. تا در همان ابتدا هیچگونه آسیبی به دستگاه وارد نشود. همچنین بهتر است محل نصب به دور از عوامل جوی شدید یا تابش مستقیم و تند آفتاب انتخاب شود. زیرا ممکن است این عوامل آسیب زا، منجر به استهلاک سریعتر قطعات و اتصالات و واحدها شود. البته بهتر است سطح محل نصب نیز کاملاَ صاف باشد.

فرآیند تصفیه آب با توجه به سختی آب

به طور کلی با توجه به میزان سختی آب، میتوان از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده نمود. بنابراین میزان سختی آب در سطوح مختلف در سه دسته کلی تقسیم بندی میشوند:

  1. آبهای دریا با توجه به حجم نمک و املاح زیاد، بیشترین میزان سختی آب را دارند. تصفیه آب دریا (Sea Water) با میزان آب خام ورودی با سختی ۰۰۰ppm انجام میگیرد.
  2. دستگاه تصفیه آب صنعتی برای آبهای شور سطحی (Brakish Surface Water) که قادر به تصفیه  آب خام با سختی ۰۰۰ppm  است. با استفاده از این تجهیزات، این نوع آبها به خوبی شیرین میشوند.
  3. همچنین تصفیه آب چاه (Brakish Well Water) نیز با حجم آب خام ورودی با TDS  تا ۴۰۰۰ppm  صورت می گیرد.

البته در تمامی موارد فوق، انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی قادر است تا روزانه از ۵ الی ۲۰۰۰ متر مکعب آب را تصفیه کند. چه آبهای با TDS بالا و چه آبهای با درصد آلودگی بالا (سیال فاضلابی).

تفاوت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی با دستگاه تصفیه آب صنعتی

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی به لحاظ مکانیزم دارای تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر می باشند. اما مهمترین تفاوت این دو دستگاه در پساب خروجی است. به طوریکه پساب فاضلابی خروجی از دستگاه تصفیه آب صنعتی قابلیت استفاده در باغات، کشاورزی و... را ندارد. دلیل این مسئله میزان آلودگی باقیمانده در پساب است. اما پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، قابلیت استفاده های عمده صنعتی و کشاورزی را خواهد داشت. اصولاَ تمرکز دستگاه های آب شیرین کن صنعتی، بر روی آبهای با آلودگی کمتر، غیر فاضلابی و آشامیدنی است.

دستگاه آب شیرین کن دریایی (آب دریا) چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب دریایی یا آب شیرین کن دریایی به منظور شیرین سازی آب دریا مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از آب شیرین کن دریایی که در واقع نوعی از دستگاه تصفیه آب صنعتی محسوب میشود، از چند جهت در سرتاسر جهان شدیداَ مورد توجه قرار گرفته است:

  • اول آنکه با توسعه شهرسازی و گسترش جمعیت شهری، منابع آب شیرین با کاهش چشمگیری روبرو شده است.
  • دوم آنکه تقریباَ تمامی صنایع و امور زراعی و کشاورزی، برای فعالیتهای خود به آب شیرین نیاز دارند.
  • و سوم آنکه با کاهش حجم سفره های آب زیرزمینی، شیرین سازی آب دریاها و دریاچه ها ا اهمیت خاصی برخوردار است.

در نتیجه استفاده از آب شیرین کن های دریایی که با تکنولوژی خاص خود به شیرین سازی آب شور دریاها می پردازند، بسیار لازم و کارآمد خواهد بود. همچنین ساخت سیستمهای وسیع شیرین سازی آب دریاها به شدت هزینه بردار است. و در واقع به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمی باشد. این درحالیست که قیمت دستگاه تصفیه آب دریایی با توجه به کارایی های ویژه و حیات بخش آن، به مراتب مناسب و اقتصادی‌تر است. استفاده از آب شیرین کن دریایی، بخصوص برای نوارهای ساحلی و شهرهای در مجاورت دریا، بسیار کارآمد می باشد.

قیمت تصفیه آب صنعتی

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی بر مبنای پارامترهای گوناگونی تعیین میشود. دلیل این مسئله، وجود سیستمها و قطعات مختلف در طراحی دستگاه آب شیرین کن صنعتی می باشد. همچنین برای طراحی و تعیین حدودی قیمت این دستگاه‌ها، نیاز است که برخی از نیازهای خود را بطور دقیق مشخص کنید. مثلاَ معلوم کنید آبی که در اختیار دارید و یا در چرخه صنعت شما موجود است، تا چه میزان دارای سختی (TDS)، شوری و یا املاح است. همچنین تعیین کنید که در هر روز کاری، به چه مقدار آب نصفیه یا شیرین شده احتیاج دارید. بطورکلی از جمله پارامترهای موثر بر تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی میتوان به مواردی همچون:

  • اورجینال بودن یا نبودن قطعات و سیستمهای بکاررفته در دستگاه (نوع برند قطعات و سیستمها)
  • جنس لوله کشی
  • کیفیت شاسی استیل دستگاه آب شیرین کن. فاکتوری که به شدت در قیمت گذاری این دستگاه‌ها موثر است.
  • میزان ظرفیت دستگاه. (مسلماَ هرچه ظرفیت بیشتر باشد، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز بیشتر خواهد بود)
  • جنس و نوع اتصالات و جنس پرشر وسل
  • نوع کارایی سیستمهای دستگاه و نوع کاربری محل استفاده
  • نوع ممبران بکار رفته

و... اشاره نمود. بطور کلی قیمت انواع تصفیه آب صنعتی تولیدی شرکت مهاب، بسیار پایینتر از شرکتهای همرده‌ی خود می‌باشد. نکته‌ای که میتوانید در تماس با کارشناسان مجرب مهاب از آن مطمئن شده و به مقایسه با دیگر دستگاه‌ها بپردازید.

مهاب ؛ بهترین نامی که در صنعت آب و فاضلاب کشور می شنوید!

شرکت مهاب (https://mahaab.com) به پشتوانه‌ی دارا بودن کارشناسان، مشاوران و طراحان زبده، خلاق و باتجربه، افتخار دارد تا با تولید انواع دستگاه‌های مدرن آب شیرین کن صنعتی، به تمامی متقاضیان و صاحبان صنایع سراسر کشور خدمات رسانی نماید. همچنین شرکت مهاب همواره با تولید محصولات باکیفیت و متنوعی همچون: دستگاه تصفیه آب صنعتی، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، کلرزن، اکسیژن ساز، ازن ژنراتور، پکیج تزریق مواد شیمیایی، چربی گیر صنعتی و ده ها محصول قدرتمند دیگر، به صادرات گسترده به کشورهای همسایه پرداخته است.

مجموعه مهاب با در اختیار داشتن پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و تکنولوژیهای روز جهان و به کارگیری استانداردهای داخلی و بین المللی، همواره  در جهت تولید محصولاتی با استانداردها و کیفیت داخلی و جهانی و با دارا بودن نیروهای با تجربه و ماهر، قادر است تا پاسخگوی نیاز تمامی صاحبان صنایع و کارگاه‌های تولیدی سراسر ایران عزیز باشد. پیشنهاد میکنیم به جهت دریافت آخرین اطلاعات تخصصی و کسب اطلاعات قیمتی، با کارشناسان مجرب و متخصصین فنی مجموعه تولیدی مهاب تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی: تهران خیابان شریعتی، تقاطع ظفر، پلاک ۴ واحد ۴

تلفن: ۰۲۱۲۶۴۱۰۲۴۴ – ۰۲۱۲۶۴۱۰۲۴۵

کارشناسان فنی: ۰۹۱۲۹۵۱۲۱۶۵ - ۰۹۳۹۳۸۶۶۴۵۷

کد خبر 632806

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha