مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

در چند سال اخیر بازار هدفون‌های تماماً بی‌سیم یا TWS رشد خیره‌کننده‌ای داشته. در این میان، ایربادهای خوش‌قیمت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. شرکت هواوی نیز در همین راستا ایربادز بی‌سیم میان‎‌رده فری‌بادز پرو را با ویژگی‌های حرفه‌ای به بازار فرستاده که مشخصات قابل توجه آنها مجموعه‌ای از قابلیت‌های سطح بالا را در اختیار کاربران قرار می‎دهد

image-20211018103626-1.png

 در ادامه به بررسی این ایربادز جذاب می‎پردازیم.

مقدمه

ایربادزها یا هدفون‌‎های بی‎سیم TWS از جدیدترین محصولاتی هستند که توانسته‎اند به خوبی خلاء بزرگی از تجهیزات پوشیدنی در زمینه صوتی را پر کنند. این هدفون‎ها که با داشتن حجم و ابعاد بسیار کوچک، کارایی سطح بالایی را ارائه کرده و کاربران را از شر سیم‎های آشفته هدفون‎ها برای همیشه خلاص می‎کنند، علاوه بر قابلیت‎های کاربردی، طراحی خاصی دارند که وجوه زیباشناختی را نیز به خوبی رعایت کرده و با ساختار سر و صورت کاربران هماهنگ می‎شوند.

ایربادز هواوی فری بادز پرو نیز یکی از این محصولات است که شرکت سازنده نهایت فناوری و خلاقیت خود را در آن به خرج داده و با تجمیع مجموعه قابلیت‎های دستگاه‎های پیشین خود در آن، محصولی بسیار جذاب و کامل را تولید نموده است.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

در ادامه همه دلایلی که ایربادز FreeBuds Pro را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کنند را مرور خواهیم کرد.

فناوری حذف نویز فعال منعطف و هوشمند

هواوی در ایربادز حرفه‌ای فری‌بادز پرو از فناوری حذف نویز فعال  پویا و هوشمند یا Intelligent Dynamic ANC استفاده کرده که بر خلاف نمونه‌های معمول، می‌تواند به کمک میکروفون‌های داخلی و خارجی خود، همه صداهای اضافی محیط را تشخیص داده و شرایط را برای بازتولید صدایی که به صورت دقیق مناسب وضعیت شماست آماده کند.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

این ایربادز قادر است به کمک درایورهای دینامیکی خود صداهایی تا شدت 40 دسی‌بل را حذف کرده و گوش دادن به محتوای صوتی را برای شما به تجربه‌ای خالص، آرام‌بخش و دلنشین تبدیل نماید. باید به این نکته اشاره کنیم که فناوری ANC به کار رفته در فری‌بادز پرو قادر است عملکرد خود را با صدای محیط تطبیق داده و حالت‌های مختلفی را برای راحتی گوش کاربر ایجاد کنداین موارد شامل سه حالت حذف نویز در شرایط و با سطوح مختلف به شرح زیر است:

· Ultra Mode: این حالت برای راحتی کاربر در هنگام سفر طراحی شده و حذف نویز تقویت شده‌ای را در اختیار او می‌گذارد که با بیشترین شدت خود به حذف صداهای دیگر پرداخته تا صدای نهایی که به گوش کاربر می‌رسد تا حد ممکن عاری از نویزهای محیطی باشد.

· Cozy Mode: با استفاده از این حالت می‌توانید از صدای حواس پرت کن تایپ کردن، ورق زدن کاغذ و حرف زدن افراد در محیط کار یا کتابخانه در امان مانده و تمرکز خود را حفظ کنید.

· General Mode: حالت عمومی حذف نویز فعال ایربادز فری‌بادز پرو، صدای محیط کافه‌های شلوغ و خیابان‌های پرتردد را تا حد زیادی کاهش می‌دهد تا محتوای صوتی مورد علاقه خود را با تمام جزئیات گوش کنید.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

قابلیت دیگر سیستم حذف نویز هوشمند امکان تغییر صدای ورودی به هدفون در شرایط مختلف است. این قابلیت که به «حالت آگاهی» موسوم است به شما اجازه می‌‎دهد شدت عبور اصوات مشخص مانند صدای انسان، اعلان‌ها (مانند صدای اعلان در فرودگاه‎ها و مراکز عمومی) و ... را تعیین کنید. در این قابلیت می‎توانید سه سطح، Voice Mode، Awareness Mode و Off را تنظیم کرده و مطمئن باشید حتی برای گوشی دادن به موسیقی همراه با حذف نویز نیز صداهای مهم محیط را در هیچ شرایطی از دست نخواهید داد.

سخت‌افزار قدرتمند

ایرباد حرفه‌ای هواوی فری‌بادز پرو صدایی قدرتمند، پویا و اصیل به گوش کاربران می‌رساند که این کار به کمک بهترین درایورها و قطعات ممکن انجام می‌پذیرد. درایور دینامیکی 11 نانومتری به کار رفته در این ایرباد، در امر کاهش نویز بسیار موثر عمل کرده و باسی قوی را در خروجی ایربادز ایجاد می‎کند.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

برای فراهم کردن امکان حذف نویز ترکیبی نیز از یک سیستم شامل 3 میکروفون استفاده شده تا صدای زمینه به خوبی دریافت و بررسی شود تا صدای موسیقی یا تماس دریافتی از شفافیتی بالا برخوردار شود. در این سیستم یک حسگر Bone Voice نیز به کار رفته که با توجه به ارتعاش استخوان‌های گوش، صدای تماس‌ گیرنده را تنظیم یا تقویت می‌کند.

ایربادز هواوی FreeBuds Pro می‌تواند اتصال بی‌وقفه‌ای برای شما فراهم کند، زیرا در ساختار آن از دو آنتن  قدرتمند استفاده شده است. تراشه این ایرباد نیز از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی کرده و تأخیر زمانی را به عدد شگفت‌انگیز 180 میلی‌ثانیه رسانده تا فری‌بادز پرو برای گیمینگ نیز گزینه‌ای مناسب باشد.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

ضبط با کیفیت صدا

ایربادز FreeBuds Pro می‌تواند انتخاب مناسبی برای ولاگرها یا علاقه‌مندان به تولید محتوای ویدئویی باشد. این هدفون بی‌سیم محدوده فرکانسی تا 20 هرتز را پوشش داده و چندان تحت تاثیر فاصله کاربر از گوشی قرار نمی‌گیرد.

طراحی شیک و خواستنی

ایربادز فری‌بادز پرو در سه رنگ متفاوت عرضه شده تا همه سلایق مشتریان سخت‌پسند را در بر گیرد؛ نقره‌ای یخی ظرافت و شیکی دستگاه را بیشتر به نمایش می‌گذارد،  سفید سرامیکی برای افراد پیچیده و منحصر به فرد طراحی شده و مشکی کربنی را نیز می‌توان با هر لباسی هماهنگ کرد.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

بدنه ایربادز FreeBuds Pro به صورت تقریباً مربعی طراحی شده و همین موضوع، دسترسی به دکمه‌ها و فرمان‌های لمسی روی بدنه را از همیشه آسان‌تر کرده است. مقطع مربعی شکل این بخش از دستگاه و کیس شارژ آن با پرداخت بسیار دقیق و درخشانی ساخته شده‌اند که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

علاوه بر زیبایی، مهم‌ترین نکته در ساخت ایربادز فری‌بادز پرو را باید سبکی و کوچک بودن بدنه دانست که می‌تواند حس راحتی را به گوش کاربران منتقل کند. سری‌های سیلیکونی نرم نیز که در سه سایز متفاوت به همراه این ایربادها ارائه می‌شوند، نقش مهمی در این احساس راحتی ایفا می‌کنند.

هواوی برای کسب اطمینان از ثابت ماندن فشار داخل و خارج گوش در هنگام استفاده از ایربادز FreeBuds Pro، از فناوری In-ear Fit در طراحی این دستگاه استفاده کرده تا علاوه بر قالب شدن سری هدفون در گوش کاربر، گردش نیز هوا بهبود پیدا کرده و تا حد ممکن از ورود صداهای مزاحم به گوش کاربر جلوگیری شود.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

کنترل کامل دستگاه با فرمان‌های لمسی

حسگر لمسی تعبیه شده روی بدنه ایربادز فری‌بادز پرو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با دقت بالا به لمس کاربران واکنش نشان می‌دهد. با فشار طولانی مدت بدنه می‌توانید حذف نویز فعال یا Awarness Mode را فعال یا غیر فعال کنید. با کشیدن یک انگشت در کناره بدنه نیز شدت صدا قابل کنترل خواهد بود.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

با فشار دادن یک‌ باره، دو باره یا سه باره بدنه هم می‌توانید موسیقی پخش کنید، به تماس‌های دریافتی جواب دهید یا به آهنگ بعدی بروید.

شارژدهی بی‌نظیر باتری

با خاموش کردن حذف نویز فعال در فری بادز پرو، می‌توانید تا 8 ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش دهید که این عدد با احتساب کیس شارژ، به 36 ساعت می‌رسد. باید به این نکته اشاره کنیم که ایربادز FreeBuds Pro با فناوری شارژ معکوس دستگاه‎های مختلف نیز هماهنگ بوده و به راحتی می‎توان با قرار دادن کیس دستگاه در پشت بدنه محصولات هماهنگ با این فناوری، آن را نیز شارژ کرد.

اما در خصوص عملکرد شارژدهی دستگاه نیز همه چیز مطلوب و مناسب است. اگر استفاده از این هدفون، قابلیت حذف نویز را فعال کنید می‌توانید تا 3.5 ساعت تماس صوتی داشته یا 5 ساعت موسیقی بی‌وقفه را گوش دهید. این اعداد به لطف کیس شارژ زیبای فری‌بادز پرو، به ترتیب به 16 و 22 ساعت می‌رسند. اگر کمی با بازار هدفون‌های میان‌رده آشنایی داشته باشید، متوجه می‌شوید که این عملکرد در دیگر محصولات این گروه کمتر یافت شده و به شما ایجاد امکان را می‌دهد بیش از یک روز کامل کاری بتوانید بدون نیاز به شارژ مجدد، از ایربادز زیبای خود استفاده کنید.

سازگاری بالا با دستگاه‌های دیگر

بلافاصله بعد از باز کردن کیس ایربادز هواوی FreeBuds Pro، پنجره مربوط به عملیات اتصال آن روی صفحه گوشی هوشمند یا تبلت هواوی شما ظاهر خواهد شد. در این صفحه همچنین می‌توانید مقدار شارژ باقی‌مانده هر سری و کیس نگهدارنده ایربادز را نیز مشاهده کنید.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های فری‌بادز پرو را باید امکان اتصال همزمان آن به دستگاه‌های متفاوت دانست. برای مثال، می‌توانید روی تبلت خود یک فیلم تماشا کنید و بلافاصله بعد از دریافت تماس از طریق گوشی، تنها با لمس بدنه ایربادز به آن پاسخ دهید. این ویژگی از گوشی‌ها، تبلت، PC و دیگر انواع دستگاه‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن Huawei AI Life

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا از تمامی امکانات و ظرفیت‌های ایربادز هواوی FreeBuds Pro خود برخوردار شده و با تنها چند لمس ساده، بین حالت‌های مختلف حذف نویز فعال و کنترل صدا جابه‌جا شوید. همچنین امکان انتخاب بهترین سر سیلیکونی برای گوش شما به کمک هوش مصنوعی و پیدا کردن ایربادهای گم شده نیز در این اپلیکیشن تعبیه شده است.

هشت دلیل برای خرید ایربادز هواوی FreeBuds Pro

جمع بندی

فری بادز پرو پیشرفته‌ترین ایربادز هواوی است که توانسته کلیه ویژگی‌‎های خوب دیگر نمونه‎ها را در دل خود جای داده و به دستگاهی همه فن حریف و کامل تبدیل شود. این ایربادز از حیث زیبایی و سبک طراحی نیز سرآمد بوده و با عملکرد مناسب هر محیط، قابلیت‌های منعطفی برای هماهنگی و استفاده در شرایط مختلف دارد.

شارژدهی بالا همراه با ویژگی‎های نرم‎افزاری و هماهنگی با دستگاه‎های مختلف نیز امکانی را فراهم کرده که علاوه بر توانایی کار کردن با انواع دستگاه‎ها از برندهای مختلف، بتوان با بالاترین سرعت آن را پیکربندی نموده و مورد استفاده قرار داد.

کد خبر 632691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha