با توجه به این که بسیاری از افراد قصد خرید خانه در تهران را دارند، برای این که بتوانند متناسب با بودجه خود بهترین محله تهران را انتخاب کنند، نیاز است که شناخت خود را نسبت به محله‌های تهران افزایش دهند. افزایش قیمت ملک در سال‌های اخیر باعث شده است تا خرید خانه در تهران به عنوان یکی از دغدغه‌های کلیدی افراد شناخته شود.

image-20211018101531-1.jpeg

جستجو در محله‌های مختلف تهران باعث می‌شود تا افراد بتوانند در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید خانه اتخاذ کنند. در این مقاله قصد معرفی ارزان‌ترین مناطق تهران برای خرید خانه را داریم.

خرید خانه در تهران در چه محلاتی مقرون به صرفه است

برخی از مناطق تهران نظیر مناطق شمالی، دارای گران‌ قیمت‌ترین آپارتمان‌ها جهت خرید هستند که از بیان آنها صرف نظر خواهیم کرد. هدف مقاله این است که بتوانید با توجه به بودجه محدود خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به ارزان‌ترین محله‌های تهران اشاره خواهیم داشت تا متناسب با سلیقه خود بهترین خانه را خریداری کنید:

  • محله شوش

یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران که افراد می‌توانند بهترین آپارتمان‌ها را از لحاظ قیمتی خریداری کنند، محله شوش است. این منطقه از سال 1306 رشد مناسبی در زمینه دسترسی افراد به امکانات رفاهی را داشته است. قیمت یک آپارتمان مناسب 80 متری در این منطقه به نسبت سایر مناطق تهران در وضعیت مناسبی قرار دارد. این امر باعث می‌شود تا افراد با بررسی وضعیت این محله بتوانند بهترین تصمیم را برای خرید آپارتمان بگیرند.

  • محله قیامدشت

افرادی که حساسیت زیادی جهت سکونت محل زندگی خود ندارند، می‌توانند این محله را برای زندگی انتخاب کنند. بسیاری از مهاجران جویای کار برای شروع زندگی خود در تهران به این محله کوچ می‌کنند. با بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که قیمت آپارتمان‌های این منطقه برای افرادی که بودجه محدودی دارند بسیار مناسب است.

  • محله یاخچی آباد

یکی دیگر از قدیمی‌ترین مناطق تهران که دارای آپارتمان‌های ارزان است، محله یاخچی آباد بوده که بیشتر ساکنان آن ترک زبان هستند. از مهم‌ترین بخش این منطقه می‌توان به میدان باربری تهران و آهن فروشان اشاره کرد. افراد با توجه به بودجه محدود به ناچار باید در مناطق قدیمی تهران به دنبال خرید آپارتمان باشند تا بتوانند مدیریت بهتری بر روی هزینه‌های خود داشته باشند.

  • محله یافت آباد

در یافت آباد می‌توان بناها و ساختمان‌های قدیمی و فرسوده زیادی را یافت. این منطقه اغلب دارای املاک از نوع سندهای اوقافی هستند که به نسبت مناطق دیگر تهران، قیمت‌های مناسبی دارند. در منطقه یافت آباد، اقوام مختلفی دیده می‌شوند که با توان مالی مختلف در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. هر شخص بر اساس فاکتورهای مدنظر خود می‌تواند از بین مناطق گفته شده بهترین انتخاب را داشته باشد.

  • محله جوانمرد

محله جوانمرد یکی از محبوب‌ترین مناطق تهران بوده که از زمان‌های قدیم تا به امروز دارای واحدهای آپارتمانی ارزان است. این منطقه به دلیل وجود ایستگاه مترو، مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. شرایط ایده‌ال رفت و آمد در این منطقه باعث شده است تا بسیاری از افراد جهت خرید خانه به آگهی‌های این منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خرید خانه در تهران در چه محلاتی مقرون به صرفه است؟

  • محله پردیس

اگر به دنبال خرید خانه ارزان‌ قیمت هستید و میخواید انتخاب مناسب داشته باشید، می‌توانید منطقه پردیس را انتخاب کنید. این منطقه از لحاظ امکانات رفاهی دسترسی کمتری نسبت به سایر مناطق معرفی شده دارد و از لحاظ قیمتی در یک رنج مطلوب قرار گرفته است. کسانی که دارای بودجه بسیار محدود برای خرید آپارتمان در تهران هستند می‌توانند از آگهی‌های خرید خانه در پردیس دیدن کنند.

چگونه ارزان‌ترین خانه را در تهران خریداری کنیم

با توجه به این که بسیاری از مناطق موجود در تهران، دارای خانه‌های ارزان قیمت و مناسب جهت خرید هستند، برای این که بتوانید دسترسی بهتری به آگهی‌های خرید خانه در تهران داشته باشید، کافی است به دنبال انتخاب یک سایت هوشمند در این زمینه باشید. سایت‌های ثبت آگهی زیادی در سال‌های اخیر با ارائه خدمات متنوع جهت دسترسی بهتر کاربران ایجاد شده‌اند اما در این میان برخی از وب‌سایت‌ها دارای خدمات پیشرفته‌تری هستند. از میان سایت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات آگهی خرید و فروش خانه، وب سایت نیازمندی‌های همشهری به عنوان بهترین انتخاب است.

خرید خانه در تهران در چه محلاتی مقرون به صرفه است؟

خرید خانه در محله‌های ارزان تهران از طریق راهنمای همشهری

افراد در زندگی خود برای خرید خانه معیارهای مختلفی دارند که هر یک از معیارهای مدنظر افراد می‌تواند تعیین کننده انتخاب نهایی باشد. در این مقاله سعی شده است تا به محله‌های ارزان قیمت تهران اشاره شود. اگر به عنوان یک کاربر قصد خرید آپارتمان ارزان در تهران را دارید می‌توانید از سایت راهنمای همشهری در کمترین زمان ممکن و از میان انبوه آگهی‌های ثبت شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

وب سایت راهنمای همشهری با داشتن اپلیکیشن کاربردی به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن به بهترین آگهی‌ها دسترسی پیدا کنید. جهت استفاده از خدمات این وب سایت کافی است به آدرس rahnma.com مراجعه کنید.

همچنین میتوانید برای اجاره خانه در تهران از سایت راهنمای همشهری همین حالا اقدام کنید

کد خبر 632686

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    0 4
    فعلا ک راکت شده خرید فروش کم شد نیست