مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

هیچ ارزانی بی علت نیست، امروزه طراحی سایت ارزان با وردپرس و کد نویسی بسیار راحت است. اما این دلیل نمیشود که ما کیفیت را فدای قیمت کنیم، اگر قصد  دارید یک سایت زیبا و استاندارد داشته باشید استفاده از CMS وردپرس بسیار کار را آسان کرده است.

طراحی سایت ارزان.jpg

طراحی سایت سئو شده

سایت خود را سریع و ارزان و مطابق استاندارد گوگل بسازید. سئو ایران در این زمینه کمک شایانی به شما خواهد کرد، مشاوره رایگان و طراحی سایت مجدد و ... از جمله خدمات سئو ایران است.

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب سایت فرآیندی است که شامل لایه‌بندی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی، اصول SEO و غیره است. قبل از بررسی روند طراحی وب سایت، اجازه دهید نگاهی گذرا به تاریخچه طراحی سایت داشته باشیم.

تاریخچه طراحی سایت

تیم برنرزلی، مخترع وب، با راه اندازی اولین وب سایت خود در سال ۱۹۹۱ نام خود را به عنوان اولین وب ساز در تاریخ مطرح کرد.

در اولین وب سایت، از ابر متن و ارتباطات برای ارسال ایمیل استفاده شد. در این سایت متنی ساده از گرافیک، تصویر یا حتی رنگ استفاده نشده است و هنوز هم در دسترس است.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

مهمترین عامل برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه‌ای، یادگیری اصول اولیه و سپس کسب تجربه است. بهترین مرجع برای یادگیری طراحی وب می‌تواند آموزش پروژه در زمینه طراحی سایت ارزان توسط سئو ایران باشد.

با انجام پروژه‌های مختلف در طول آموزش، می‌توانید تجربه اولیه در توسعه و آنلاین یک سایت را کسب کنید. در اینجا سئو ایران طراحی وب را با سئو سایت همزمان تجربه خواهید کرد.

آموزش HTML

HTML مخفف Hyper Text Markup Language است که در زبان فارسی «زبان نشانه‌گذاری ابر متن» نامیده می‌شود. HTML با برچسب‌های دسته‌بندی، برچسب‌گذاری و ارائه محتوای سایت کار می‌کند و این برچسب‌ها هستند که مشخص می‌کنند چه عناصری در صفحه وب استفاده می‌شوند.

زبان CSS را بیاموزید

دومین قدم برای کسی که می‌خواهد یک وب سایت طراحی کند استفاده از زبان (CSS Cascading Style Sheets) است. از این زبان برای زیباسازی و قالب‌بندی صفحات وب استفاده می‌شود. با استفاده از CSS می‌توانید ویژگی‌هایی مانند رنگ، فونت، ابعاد، اندازه و چیدمان عناصر را در صفحه وب مشخص کنید.

با JavaScript آشنا شوید

با تسلط بر زبان‌های HTML و CSS، قادر خواهید بود صفحات وب ثابت را طراحی کنید. اما امروزه استقبال کاربران از سایت‌های تعاملی و داینامیک بیشتر است. از این زبان می‌توان برای برنامه‌نویسی سمت سرور، برنامه‌های تلفن همراه، بازی‌ها و برنامه‌های رومیزی استفاده کرد.

یک زبان برنامه‌نویسی سمت سرور مانند PHP را بیاموزید

توسعه دهندگان وب به دو دسته تقسیم می‌شوند:

· برنامه نویسان سمت مشتری: ظاهر سایت را طراحی می کنند.

· برنامه نویسان سمت سرور: منطق سایت را پیاده‌سازی می کنند.

برای داشتن یک سایت مفید، داشتن یک طراحی زیبا کافی نیست، علاوه بر فرم و زیبایی، سایت‌ها نیز به محتوای دقیق و کارآمد نیاز دارید. در پروژه‌های بزرگ وب، استفاده از زبان سمت سرور ضروری است. اهمیت استفاده از زبان برنامه‌نویسی زمانی مشخص می‌شود که بخواهیم بین کاربر، پایگاه داده و سرور ارتباط برقرار کنیم.

مراحل طراحی وب سایت چگونه است؟

ساخت و راه اندازی وب سایت یا بهینه‌سازی یک سایت قدیمی در اینترنت است. طراحی وب شامل ۴ مرحله اصلی است که هر یک در زیر شرح داده شده است.

طراحی سایت سئو شده

قالب سایت را طراحی کنید

ابتدا با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، نمای کلی سایت را طراحی می‌کنیم. این نمای شامل مرور کلی صفحات سایت و موقعیت و ترتیب عناصر مختلف است. به این مرحله از طراحی وب سایت طراحی فریم ورک می‌گویند.

طراحی گرافیکی سایت

هنگامی که مکان عناصر سایت مشخص شد، باید سایت را طراحی کنید. سایت با استفاده از نرم افزارهای گرافیک مخصوص و مناسب با کسب و کار شما عمل می‌کند.

برنامه‌نویسی وب سایت

بسته به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای مدیریت سایت استفاده کرد. سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا طراحی یک چارچوب برنامه‌نویسی اختصاصی دارند. تصمیمات در این زمینه بر اساس هزینه‌ها و نیازهای مشتری گرفته می‌شود.

وظایف طراح سایت چیست؟

وظایف یک طراح وب بستگی به این دارد که او در طراحی و ساخت کدام قسمت از سایت مسئولیت دارد. برای راه اندازی یک وب سایت حرفه‌ای به دو تیم یا دو نفر نیاز است.

انواع طراحی سایت

سایت‌ها به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند:

· سایت‌های استاتیک

· سایت‌های داینامیک

طراحی سایت استاتیک چیست؟

سایتهای استاتیک اغلب برای طراحی سایتهای شرکتی کوچک یا سایتهای ارجاعی استفاده می‌شوند که محتوای آن‌ها برای مدت طولانی تغییر نخواهد کرد.

طراحی سایت داینامیک چیست؟

در طراحی سایت‌های داینامیک هم قسمت جلو و هم عقب برنامه‌نویسی شده است. در سایت‌های داینامیک، برنامه‌نویس پشت زمینه مسئول داینامیکی وب سایت است و از کد سمت سرور برای طراحی یک اسکریپت استفاده می‌کند تا سایت کاملاً داینامیک باشد.

منظور از سایت داینامیک این است که کلیه مطالب صفحات سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد و هر روز یک صفحه جدید با محتوای متغیر در سایت منتشر شود، مانند سایتهای خبری مانند جهان نیوز یا مجله‌ای که هر روز چند خبر جدید منتشر می‌کند.

طراحی سایت آماده ارزان

اگر با محدودیت زمانی روبرو هستید، می‌توانید الگوهای آماده موجود در سایت‌ها را مشاهده کنید و در صورت لزوم، می‌توانید با پشتیبانی شرکت سئو ایران تماس بگیرید.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ارزان ریسپانسیو برای شما با جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا انجام می‌شود. مشتریان شما می‌توانند از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل است با سایت شما ارتباط برقرار کرده و سرویس مورد نظر خود را مشاهده کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت ارزان

محتوای اولیه را تا چند مورد در سایت به صورت رایگان وارد کنید. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت وجود دارد. همچنین، صفحات سایت را می‌توان به راحتی با استفاده از پنل کاربری سایت انجام داد.

قبمت مناسب: به طور طبیعی، می‌توان به عنوان مزیت طراحی سایت ارزان ذکر کرد، قیمت مناسب آن است که برای آن در نظر گرفته شده است.

طراحی وب سایت بدون کدنویسی

اگرچه می‌توانید از وردپرس برای راه اندازی انواع سایت‌ها استفاده کنید، اما در نهایت نیاز به دانش نسبتاً خوبی در زمینه کدنویسی برای شخصی‌سازی سایت خود و همچنین افزودن لوازم جانبی دارید، در غیر این صورت فقط می‌توانید یک سایت معمولی برای خود راه اندازی کنید.

بنابراین، اگر فقط نیاز به داشتن یک وب سایت کوچک و جمع و جور دارید، می‌توانید سایت خود را در کمتر از ۵ دقیقه راه اندازی کنید، اما اگر می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید یا طراحی سایت را به عنوان شغل خود انتخاب کنید، باید شروع کنید. اگر می‌خواهید در مورد وردپرس و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید، بقیه آموزش را بخوانید.

وردپرس چیست؟

به زبان ساده، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان و منبع باز است که برای هر کسی به راحتی قابل استفاده و سفارشی‌سازی است. به لطف هزاران قالب و افزونه که برای این سیستم ایجاد شده است، تقریباً می‌توانید از هر نوع سایتی استفاده کنید. بدون نیاز به کد نویسی، طراحی و مدیریت کنید.

شما می‌توانید هر نوع سایتی را با وردپرس پیکربندی کنید. اگرچه این سیستم بسیار قدرتمند و انعطاف‌پذیر است، اما در شرایط خاص و برای راه اندازی سایت‌های خاص که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاملاً خاصی هستند.

آیا در طراحی سایت ارزان قیمت از الگوهای آماده استفاده می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از قالب‌های آماده بستگی به زمان و نیاز مشتری دارد. اگر مشتری با محدودیت زمانی خاصی روبرو است، می‌توان از قالب آماده برای طراحی سایت ارزان استفاده کرد.

آیا در طراحی سایت ارزان قیمت، پره‌های استفاده شده دارای ساختار سئو هستند؟

اکثر قالب‌هایی که توسط مدیران وب با موضوعات مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد، کاملاً بهینه شده و دارای حجم مناسب و سرعت مطلوب است و محتوای بارگذاری شده نیز دارای استانداردهای SEO مطابق با آخرین به روزرسانی الگوریتم‌های گوگل است.

آیا سایتی که با قیمت ارزان طراحی شده از امنیت خوبی برخوردار است؟

بله، با نصب افزونه iThems Security و رعایت تمام نکات امنیتی وب سایت.

سخن پایانی

اگرچه در نگاه اول، فرآیند طراحی سایت ممکن است دشوار و طولانی به نظر برسد و موفقیت در آن مستلزم یادگیری مهارت‌های خاصی است، اما هنگامی که با شیرینی این کار آشنا شدید و با انگیزه به انجام آن ادامه دادید، به موقعیت قابل قبولی خواهید رسید. همچنین، می‌توانید جهت مشاوره به شماره‌های ۲۲۶۹۵۷۱۱ و ۲۲۶۹۵۷۱۲ ارتباط برقرار کنید.

کد خبر 632541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha