تیم بارسلونا امروز در هفته نهم رقابت‌های لالیگا میزبان تیم والنسیاست.

کومان

به گزارش همشهری‌آنلاین، در روزهایی که باشگاه بارسلونا از پس هزینه‌های مربوط به اخراج رونالد کومان برنمی‌آید، این تیم در لالیگا باید از شوک نتایج اخیر خارج شود. بازی امشب دیدار ساده‌ای نیست و حریف کاتالان‌ها، والنسیاست که در این فصل جان تازه‌ای گرفته و در جمع بالانشین‌ها حضور دارد. در بارسلونا اوضاع به‌قدری خراب است که مثل آن تیم ایرانی که بازیکنانش مصاحبه و اعتراض می‌کردند که باشگاه فقط یک نوع غذا در هر وعده به آنها می‌دهد، از شرایط و امکانات ناراضی‌اند. آنها حتی از زمین چمن شهرک ورزشی هم گلایه‌مندند. هر چقدر اوضاع فنی تیم به‌هم ریخته، اما امیدواری‌هایی وجود دارد.

گاوی توانست اولین و دومین بازی‌اش را در ترکیب ثابت تیم ملی اسپانیا انجام دهد. پدری هم که فصل قبل بالای ۷۰ بازی با پیراهن بارسا انجام داده بود، به‌تازگی قراردادش را تمدید کرده، با رقم بند فسخ قرارداد یک میلیارد یورو! آنسو فاتی هم پس از مدت‌ها دوری از فوتبال و تحمل مصدومیتی شدید به ترکیب برگشته است. از طرفی آگوئرو می‌تواند بازی کند و آلبا هم در شرایط مسابقه قرار گرفته است.

کومان برای نتیجه‌نگرفتن احتمالی مقابل تیم سابقش هیچ بهانه‌ای ندارد. البته پدری هنوز در شرایط مسابقه قرار نگرفته و آرائوخو هم در اردوی تیم ملی اروگوئه دچار آسیب‌دیدگی شده. برد در این مسابقه در آستانه ال‌کلاسیکوی هفته آینده می‌تواند اعتمادبه‌نفس را به نوکمپ برگرداند. سرجینیو دست هم هنوز احساس درد دارد.

در پست مدافع راست دنی آلوز به بارسا پیشنهاد شده و خودش که بازیکن آزاد است و تیمی ندارد گفته اگر بارسا به او نیازی داشته باشد، کافی است یک زنگ بزند. بارسلون تنها شهر دنیاست که آلوز غیر از برزیل در آن خانه‌ای دارد. با این‌حال به نظر می‌رسد لاپورتا برای جذب این بازیکن آزاد و رایگان هم نتواند اقدام کند و دستمزدش را بپردازد.

این روزها برای هواداران یادآور خاطرات و اتفاقات نوستالژیکی است. ۱۷ سال پیش در چنین روزهایی مسی برای اولین‌بار در یک‌بازی رسمی در ترکیب بارسا به میدان رفت. حالا جای او پس از این همه سال خالی است. والنسیا یکی از حریفان محبوب مسی به حساب می‌آمد و از این بازیکن ۳۱ گل دریافت کرده بود. در رویارویی‌های گذشته ۹۳ برد از آن بارسلونا بوده و سهم والنسیا از پیروزی‌ها ۵۵ بار و ۵۱ دیدار هم به تساوی انجامیده؛ ۳۷۷ گل برای بارسا و ۲۹۳ گل برای والنسیا.

کد خبر 632438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha