مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
۰ نفر

اختتامیه ویژه‌برنامه هفته ملی کودک با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه ٨، مجتبی دانشور مدیرکل اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، سید علی حسینی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، در بوستان فدک برگزار شد.

کودکان بوستان فدک

به گزارش همشهری آنلاین، تنهایی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در این هفته برای کودکان گفت:هفته ملی کودکان همواره فرصت مغتنمی است برای یادآوری و توجه هر چه بیشتر به قشری که آینده سازان فردای جامعه ما هستند. تنهایی افزود: کودکان مهم ترین سرمایه های جامعه ما هستند و چگونگی رشد و تعالی آنها از مهم ترین عوامل تعیین کننده توسعه در هر جامعه وکشوری  است.همچنین اهمیت و توجه به کودکان نقش مهمی در شکل گیری شخصیت آنها، بهبود اعتماد بنفس و رشد و تعالی آنهادر جامعه دارد .به‌همین دلیل بر همه ما واجب است که تمرکز و توجه به کودکان را به عنوان نسل آینده ساز جامعه در الویت برنامه هایمان قرار دهیم.
تنهایی همچنین درخصوص نحوه اجرای برنامه ها گفت :برپایی غرفه‌های متنوع آموزشی، اجرای بازی‌های بومی محلی، تقدیر از فرزند مدافع سلامت منطقه،تقدیر از بانوی نویسنده و تصویرگر کتاب کودک(بانوی فرانسوی مسلمان شده) ، تقدیر از شهرداران مدارس،   رهاسازی کبوتر وبادکنک توسط کودکان منطقه ٨ برای آزادی و رهایی همه کودکان جهان چون کودکان مظلوم افغانستان و...ده ها برنامه مشترک دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در ایام ‌با مشارکت کانون پرورش فکری  کودکان،شورایاران،سرای محلات و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و... برگزار شد.

کد خبر 632414

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha