رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به این‌که واکسیناسیون در شرح وظایف اورژانس نیست، گفت: قدم به قدم و تدریجی از امر واکسیناسیون کرونا خارج می‌شویم و جایگاه‌ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه‌ها قرار می‌دهیم.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت پایگاه‌های واکسیناسیون سازمان اورژانس کشور و برنامه‌ای که در انتظار این پایگاه‌هاست، اظهار کرد: واکسیناسیون در شرح وظایف اورژانس نیست و سازمان اورژانس با توجه به اینکه حرکت جهادی از طرف مقام عالی وزارت شروع شد، در واقع به کمک معاونت بهداشتی وزارتخانه آمده بود. 

وی ادامه داد: همان‌طور که نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج به کمک آمدند ما نیز در این وضعیت واکسیناسیون که از دنیا نیز عقب هستیم احساس نیاز کرده و حدود ۲۷ ایستگاه واکسیناسیون را در تهران راه‌اندازی کردیم. همچنین در هر استان یک ایستگاه راه‌اندازی شد. 

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: حالا که واکسیناسیون سبک شده و تعداد مراکز زیادتر شده است، کم‌کم قصد داریم به وظایف ذاتی خود بپردازیم و جایگاه‌ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه‌ها قرار دهیم تا بازگردیم و کار خودمان را انجام دهیم. 

میعادفر گفت: البته پایگاه‌ها را حذف نمی‌کنیم، اما در اختیار معاونت بهداشتی قرار می‌دهیم. آن‌ها با تشخیص خودشان برای آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.
 

کد خبر 632108

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha