مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

امروزه تماشای انیمیشن و کارتون محبوبیت بسیاری بین افراد پیدا کرده است. معمولا در نگاه اول به این ژانر، تصور می‌کنیم تماشای انیمیشن و کارتون منحصر به کودکان است؛ اما واقعیت این نیست و بسیاری از انیمیشن‌ها هستند که محبوبیت زیادی بین بزرگسالان و جوانان دارند.

انیمیشن هایی که همه در سال 2021 منتظرشان بودند.jpg

در سال ۲۰۲۱ همراه با همه گیری ویروس کویید ۱۹، برخی از انیمیشن ها ساخته و اکران شد و برخی دیگر به علت پیشروی زیاد این ویروس، تاریخ تولید و اکران شان را عقب انداختند.

اما وجود بیماری کرونا و ترس از این بیماری موجب پایین آمدن کیفیت انیمیشن های سال ۲۰۲۱ نشد و برعکس کیفیت آنها را بسیار بالا برد. علاوه بر این، در ۲ سال اخیر که مردم اکثرا در خانه حضور داشتند، تماشای انیمیشن ها افزایش چشمگیری داشت و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. انیمیشن، سبکی از فیلم می باشد که رنج سنی خاصی ندارد و برای تمامی رنج سنی کودکان و بزرگسالان بسیار دیدنی و جذاب می باشد. ما در این مقاله، قصد داریم تا انیمیشن هایی را به شما عزیزان معرفی کنیم که اکثر افراد در سال ۲۰۲۱ منتظر پخش آنها بودند.

فهرست انیمیشن های سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ با توجه به مشکلات و فراز و نشیب هایی که داشت، انگیزه کارگردانان و دست اندرکاران تولید انیمیشن را کاهش نداد. برعکس، تمامی این افراد مصمم شدند تا با خلق آثار منحصر به فرد بتوانند بینندگان را ساعت ها سرگرم نمایند. در سال ۲۰۲۱ مجموعه ای از جدید ترین نسخه های انیمیشن اکران و منتشر شد که محبوبیت زیادی بین مخاطبان پیدا کرد. برخی از پر طرفدار ترین انیمیشن ها عبارت است از:

  • انیمیشن افسون
  • انیمیشن لوکا
  • انیمیشن روح رام نشده
  • انیمیشن بچه رئیس
  • انیمیشن تام و جری

کارتون افسون

یکی از انیمیشن های جذاب در سال ۲۰۲۱، انیمیشن افسون می باشد. انیمیشن انکانتو یا همان انیمیشن افسون ۲۰۲۱ درباره خانواده ای است به نام مادریگالس که در شهر افسون شده ای زندگی می کنند. این شهر افسون شده در میان کوه های کلمبیا قرار داشته و نام آن انکانتو می باشد. این شهر به گونه ای است که به کودکان متولد شده قدرت خاصی می دهد. قدرت هایی که این کودکان در شهر انکانتو دارند عبارت است از قدرت شفابخشی و... . در این میان دختر بچه ای نیز در خانواده مادریگالس وجود دارد به نام میرابل که هیچ قدرت منحصر به فردی ندارد.

نداشتن قدرت برای میرابل ناراحت کننده و غمگین می باشد؛ اما او را از زندگی نا امید نکرده است. در ادامه این انیمیشن زیبا شما خواهید دید که این دختر شجاع متوجه می شود که جادوی انکانتو در خطر افتاده و برای نجات شهر ماجراجویی های هیجان انگیزی را انجام می دهد.

انیمیشن لوکا

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که تولید شرکت والت دیزنی می باشد، انیمیشن لوکا است. این انیمیشن در سال ۲۰۲۱ به کارگردانی انریکو کاساروسا اکران شده است. این کارگردان در مصاحبه با مجلات مختلف بیان کرده است که این داستان بخشی از الهامات او در کودکی می باشد که نوع شکل گیری دوستی ها را به نمایش گذاشته است. از سوی دیگر این انیمیشن سواحل زیبا و جذاب ایتالیا را به تصویر کشیده است که نظر مخاطبان را به خود جلب می کند.

انیمیشن‌هایی که همه در سال ۲۰۲۱ منتظرشان بودند

این انیمیشن درباره پسر بچه ای به نام لوکا می باشد که در زیر دریا با خانواده خود در آرامش زندگی می کند؛ اما یک روز لوکا هنگام کار، پسر بچه دیگری را می بیند که به راحتی به سواحل می رود. او با آن پسر بچه دوست شده و قدم به سرزمین انسان ها می گذارد و به طور عجیبی شکل انسان گونه پیدا می کند. در ادامه این داستان خواهید دید که این دو دوست چگونه با همکاری هم در مسابقات دوره ای شرکت کرده و ماجراجویی های مهیج و جذابی را به نمایش می گذارند.

انیمیشن روح رام نشده

از دیگر انیمیشن های محبوب سال ۲۰۲۱، می توان به انیمیشن روح رام نشده اشاره کرد. این انیمیشن جذاب و دیدنی به کارگردانی الاین بوگان می باشد. انیمیشن روح رام نشده تولید شرکت دریم وورکز است. این داستان درباره نشان دادن شجاعت است. در این داستان اسپیریت می خواهد که به لاکی نشان دهد که چگونه باید با مشکلات روبرو شد. لاکی هنگامی که می خواهد از خانه به شهر مرزی کشور برود با یک موستانگ وحشی آشنا شده و ماجراجویی های زیبایی را در این فیلم رقم می زند.

انیمیشن بچه رئیس ۲

یکی از محبوب ترین انیمیشن هایی که در سال ۲۰۲۱ اکران شد، انیمیشن بچه رئیس کسب و کار خانوادگی است. این انیمیشن به کارگردانی تام مک گرث می باشد که در سال جاری میلادی اکران شده است. شرکت تولید کننده این انیمیشن دریم وورکز می باشد. نسخه اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۷ اکران شد که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو شد. در انیمیشن بچه رئیس ۲ شما خواهید دید که با گذشت چندین سال از قسمت اول این انیمیشن، کاراکتر های آن یعنی تیم و تد بزرگ شده اند و هر کدام زندگی جداگانه ای دارند.

در ادامه این داستان خواهید دید که دختر کوچک تیم، تمام تلاش خود را می کند تا پدر و عموی خود را که از هم دور شده اند، دوباره به هم نزدیک نماید. طی اتفاقاتی که در این داستان رخ می دهد، تد و تیم دوباره به شکل بچه در می آیند. این انیمیشن جذاب صحنه های هیجان انگیزی را در خود جای داده است و واقعا ارزش دیدن دارد.

انیمیشن تام و جری

یکی دیگر از انیمیشن های متفاوت و منحصر به فردی که در سال ۲۰۲۱ به اکران در آمد، انیمیشن تام و جری بود. این انیمیشن به کارگردانی تیم استوری، محصول شرکت برادران وارنر می باشد. تام و جری شخصیت هایی هستند که اکثر والدین و بزرگسالان با آنها خاطره دارند. داستانی بی پایان از موش باهوش و زرنگ و گربه ای دوست داشتنی و بازیگوش که با خلق داستان هایی، جذاب و دیدنی هستند. این دو شخصیت قدیمی و جذاب، در سال ۲۰۲۱ به صورت لایو اکشن پا به دنیای سینما گذاشت.

این انیمیشن جذاب  درباره دختری است که می خواهد در هتل مجللی شروع به کار نماید؛ اما سابقه و تجربه مناسبی را برای این کار ندارد. به همین خاطر با بازیگوشی هایی که انجام می دهد، می تواند به عنوان سرپرست در این هتل شروع به کار نماید. در ادامه این داستان خواهید دید که این دختر جوان باید برای عروسی مجللی برنامه ریزی نماید؛ اما موش و گربه داستان ما اجازه جلو رفتن درست برنامه های او را نمی دهند. ماجراجویی های جری و بازیگوشی های تام موجب می شود که تمامی برنامه های این هتل بهم بریزد. این انیمیشن بسیار جذاب و تماشایی است و نباید دیدن آن را از دست داد.

کد خبر 631869

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha