مهم‌ترین تغییر در ترکیب تیم ملی احتمال در جناح چپ خواهد بود.

تیم ملی فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران امشب در چهارمین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۷ به مصاف  کره جنوبی خواهد رفت. این در حالی است که شاگردان اسکوچیچ در ۳بازی قبلی خود برابر رقبا به برتری رسیده اند.

اسکوچیچ در دیدارهای گذشته تیم ملی معمولا در هر بازی یکی دو تغییر را در تیم خود ایجاد کرده است و پیش بینی می‌شود در بازی امشب هم سرمربی کروات تیم ملی دست کم در خط دفاعی دست به تغییر ترکیب بزند.

 بعد از ۳ کلین شیت متوالی،علیرضا بیرانوند همچنان مورد اعتماد کادر فنی است، بنابراین «بیرو »در بازی امشب هم گلر فیکس تیم ملی خواهد بود.

اما مهم‌ترین تغییر در ترکیب تیم ملی احتمال در جناح چپ خواهد بود. جایی که در بازی گذشته امید نورافکن انتخاب اسکوچیچ بود اما در نیمه دوم سرمربی کروات تصمیم گرفت تا وحید امیری را یک خط عقب تر ببرد. بنابراین در صورتی که وحید امیری همچنان در بازی امشب به عنوان مدافع چپ به میدان برود ساختار خط دفاعی ایران متشکل از شجاع-کنعانی زادگان-امیری و محرمی خواهد بود.

در خط میانی اما سعید عزت اللهی، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش بازیکنان ثابت اسکوچیچ هستند. در صورتی که اسکوچیچ تصمیم به استفاده از احسان حاج صفی به عنوان بازیکن ثابت بگیرد او تکمیل کننده خط میانی تیم ملی ایران خواهد بودو هرچند احتمال جابه جایی امیری و حاج صفی در خط دفاع و میانی هم وجود دارد.

مهدی طارمی و سردار آزمون هم که انتخاب قطعی سرمربی کروات برای حضور در خط حمله هستند.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر کره جنوبی

علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت اللهی‌، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کد خبر 631635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha