معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری فروشنده بلیت دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در فضای مجازی خبر داد.

سرقت اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، شخصی که در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین مدعی فروش بلیت بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی شده بود، شناسایی شد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی کردند.

پاشایی تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری، فرصت ارتکاب جرم از این فرد گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان، فروش این بلیت‌ها را حتی تا مبلغ ۲ میلیون تومان به طعمه‌های خود پیشنهاد داده است.

این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه حضور هرگونه تماشاچی در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع‌رسانی آنها خواهد بود، از شهروندان خواست فریب تبلیغات مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۳۶۸۰ یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

کد خبر 631484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha