ادل، خواننده سرشناس و محبوب بریتانیایی نخستین لایو اینستاگرام خود را با نزدیک به ۴۱ میلیون دنبال‌کننده‌ صفحه‌اش روز شنبه برگزار کرد و در آن از شرایط امروز و برنامه‌های آینده‌ گفت.

ادل خواننده انگليسى

به گزارش همشهری آنلاین، ادل که در دوران همه‌گیری کرونا چندان فعال نبود و بیشتر وقت خود را برای رسیدن به وزن استاندارد گذاشت، چند روزی است دوباره به سرخط خبرها بازگشته و قرار است تازه‌ترین تک‌آهنگ او «سخت نگیر» روز جمعه منتشر شود. این خواننده ۳۳ ساله در بخشی از لایو تقریبا ۴۰ دقیقه‌ای بخشی از ترانه تازه‌اش را زنده اجرا کرد و به پرسش‌های برخی هواداران هم پاسخ گفت.

شش سال از انتشار آخرین آلبوم او «۲۵» می‌گذرد اما موسیقی‌دوستان همچنان با خاطره اجراهای زنده او چشم‌انتظار به بازار آمدن آلبومی دیگر و آغاز تور کنسرت‌های خواننده محبوب خود هستند. ادل در لایو اینستاگرام گریزی به سلامت روان خود در دوران قرنطینه ناشی از همه‌گیری کرونا زد و گفت که با وجود راضی بودن از شرایط، باز هم اوضاع روان خود روز به روز بررسی می‌کند و پیش می‌رود.

او در پاسخ به ابراز لطف مخاطبان لایو و کاربران اینستاگرام از منطقه خاورمیانه، از دعوت یک کاربر کویتی برای سفر به این کشور ابراز شگفتی کرد و بعد گفت: «راستش من دوست دارم به خاورمیانه هم سفر کنم.» به لطف انتشار تک‌آهنگ و احتمالا آلبوم تازه ادل در آینده نزدیک، انتظار می‌رود تور اجراهای زنده او هم به زودی آغاز شود.

کد خبر 631428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha