سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن، اسامی داوطلبان واکسن کووپارس در سامانه ملی واکسن ثبت می شود و به عنوان شهروندان واکسن‌زده قابل استعلام خواهد بود.

واکسن رازی کوو پارس

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس گفت: تمام افرادی که در فازهای اول، دوم و سوم واکسن رازی شرکت کردند، اسامی و کد ملی آنها در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و در سامانه مربوطه ثبت خواهد شد تا هر زمان استفاده از کارت واکسن اجباری شود، از طریق استعلام اسامی، تایید واکسیناسیون این افراد مشخص شود.

فلاح مهرآبادی همچنین با اشاره به مشارکت حدود ۱۴ هزار نفر در مطالعه فاز سوم واکسن کرونای موسسه رازی، گفت: تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر نوبت اول واکسن کوو پارس و حدود دو هزار نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

دکتر فلاح مهرآبادی اظهار کرد: به زودی به مرحله‌ای می رسیم که بخشی از داوطلبان ۳۵ روز از نخستین تزریق یا ۱۴ روز از نوبت دوم تزریق‌شان گذشته و اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با واکسن سینوفارم مشخص و نتایج به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 631325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha