معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای خروجی شمال این استان با سبک شدن تردد در این مسیرها لغو شد.

محدودیت های ترافیکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عادل مصدقی گفت: از ساعات اولیه روز گذشته به دلیل ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی استان با هماهنگی پلیس راهور تردد از آزاد راه تهران- شمال و همچنین تهران- هراز ممنوع و این مسیرها بدلیل تخلیه بار ترافیکی این مسیرها یک طرفه شد.

وی افزود: با تخلیه بار ترافیکی، این مسیرها دو طرفه شد و هم اکنون امکان تردد از تهران به شهرهای شمالی کشور امکان پذیر است.

معاون راهداری استان تهران درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای این استان نیز گفت: هم اکنون تردد در آزاد راه پردیس، کرج و همچنین هراز به سمت تهران پرحجم تا نیمه سنگین در جریان است.

به گفته وی، در سایر مسیرها از جمله آزاد راه های قم، ساوه و جاده امام رضا (ع) به سمت تهران، روان و در برخی مسیرها از جمله محل اخذ عوارضی ها پرحجم است.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ تیم گشت راهداری در تمامی مسیرهای استان همچنان در کنار عوامل پلیس راهور در مسیرها حضور دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ سامانه بارشی در استان تهران فعال نیست از رانندگان خواست که با سرعت مطمئنه در مسیرها حرکت کنند.

مصدقی همچنین از مسافران خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در تمامی مسیرهای سراسر کشور با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 631007

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha