مدل‌های مختلف گوشی‌های آیفون ۱۳ مانند سال گذشته معرفی شدند و طرفداران توانستند اطلاعات کاملی از آن‌ها دریافت کنند. هر کدام از آن‌ها با تغییراتی نسبت به سال گذشته در اختیار شما قرار می‌گیرند و این‌بار، باز هم قرار است بهینه‌سازی‌هایی در زمینه‌های مختلف، از جمله کوچک‌تر شدن ناچ و بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش را به واسطه طول بیشتر گوشی‌ها داشته باشیم.

وسیع تر شدن صفحه نمایش آیفون 13 با کوچک تر شدن ناچ.jpg

اگر از طراحی ناچ گوشی‌های آیفون، چندان خوش‌تان نمی‌آمد، امسال می‌توانیم این مژده را به شما بدهیم که ناچ کوچک‌تری را در تمام مدل‌های آیفون می‌توانید داشته باشید. همین موضوع به مذاق بسیاری از کاربران خوش آمده است.

قیمت آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد و تنها، مدل‌های یک ترابایتی این گوشی‌ها در نسخه‌های پرو روانه بازار خواهند شد که قیمت بالاتری دارند و برای اولین‌بار، شاهد وجود آن‌ها هستیم. اگر سال گذشته با خرید ایفون ۱۲ نتوانستید از حافظه جانبی گوشی خود راضی باشید، می‌توانید امسال با نسخه‌های یک ترابایتی، شرایط بسیار بهتری را دریافت کنید. بنابراین، خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های آیفون ۱۳، می‌تواند نسبت به خرید گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس در نسخه ۵۱۲ گیگابایتی هم بیشتر شما را راضی کند. این حافظه‌ها در گوشی‌های آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پایه بدون تغییر بوده‌اند.

کوچک‌ترین صفحه نمایش سری آیفون ۱۳

همان‌طور که انتظارش را هم داشتیم، اپل امسال، برای دومین‌بار، آیفون مینی را با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی روانه بازار می‌کند. این کوچک‌ترین صفحه نمایشی است که در سری وجود دارد و بعد از آن‌هم، صفحه نمایش آیفون ۱۳ پایه و آیفون ۱۳ پرو قرار میؤگیرند. هر دو مدل جدید ایفون ۱۳ از نظر طراحی، کاملا شبیه به آیفون ۱۲ هستند. لبه‌های مسطح، محفظه آلومینیومی مقاوم، بدنه پشتی شیشه‌ای و افزایش نسبی در ضخامت، همه آن‌چیزی هایی است که در آیفون ۱۳ جدید دریافت خواهید کرد. آیفونی مینی همراه با مدل پایه آن، در رنگ‌های صوتی، آبی، مشکی، نقره‌ای/طلایی و همچنین قرمز روانه بازار خواهد شد.

هر دو مدل جدید دارای صفحه نمایش سوپر رتینا XDR هستند که ۲۸ درصد روشنایی بیشتری برای شما خواهد داشت. آیفون ۱۳ مینی دارای رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و به دلیل صفحه نمایش کوچکی که دارد، تراکم پیکسلی فوق‌العاده بالای ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. بنابراین، آن دسته از کاربرانی که بیشترین اهمیت را به کیفیت و رزولوشن بالا می‌دهند، احتمالا با نسخه مینی، کیفیت بالاتری را می‌توانند نسبت به مدل‌های دیگر دریافت کنند. آیفون ۱۳ پایه دارای رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی آن هم به ۴۶۰ پیکسل در ایمچ می‌رسد.

وسیع‌تر شدن صفحه نمایش آیفون ۱۳ با کوچک‌تر شدن ناچ

خرید ایفون ۱۲ با بهترین شرایط

ایفون ۱۲ با عرضه ایفون ۱۳ احتمالا با افت قیمت نسبی همراه خواهد شد و خرید آن را برای شما مناسب‌تر می‌کند. در واقع می‌توانید مدل‌های مختلف با حافظه‌های متغیر را بنا به نیاز خود با قیمتی کمتر از قیمت آیفون ۱۳ دریافت کنید. آیفون ۱۲ هم تفاوت چندانی با نسخه جدید ندارد و احتمالا بسیاری از ویژگی‌های آن را در گوشی سال گذشته هم می‌توانید دریافت کنید. این در حالی است که آیفون جدید در خیلی از زمینه‌ها پیشرفته داشته است و اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، می‌توانید خرید گوشی‌های جدید را هم مدنظر قرار دهید. خرید ایفون ۱۲ از هر نظر با شرایط ویژه بازرگانی سیب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بازرگانی سیب تقریبا اکثر محصولات اپل را امکان خرید اقساطی در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید هزینه پیش پرداخت آن را مدنظر قرار داده و سپس در اقساط سه الی دوازده ماهه، نسبتا به پرداخت مابقی آن اقدام کنید. نکته جالب توسط در تحویل فوری و مراحل بسیار ساده خرید گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس و دیگر مدل‌های آن است. شما تنها با یک کارت شناسایی و دسته چک می‌توانید به فروشگاه مراجعه کرده و خرید خود را تنها در عرض ۱۵ دقیقه نهایی کرده و محصول خود را دریافت کنید. بنابراین، یقینا بهترین مکان برای خرید اقساط گوشی، بازرگانی سیب خواهد بود.

عملکرد قدرتمند آیفون ۱۳ با تراشه جدید

تراشه جدیدی با همان فناوری ساخت برای آیفون ۱۳ در نظر گرفته شده است. تراشه A۱۵ Bionic امسال با همان فناوری ۵ نانومتری تولید شده است، ترانزیستورهای آن نسبت به نسخه گذشته زیاد شده است و می‌توانید از ۶ هسته با کارایی متفاوت استفاده کنید. دو هسته آن عملکردی بوده و چهار هسته آن نیز بهره‌وری بیشتری را برای گوشی شما فراهم می‌کند. پردازنده گرافیکی این گوشی‌ها عملکرد بهتری به تجربه بازی‌ها و تماشای فیلم داده و اپل ادعا می‌کند که ۵۰ درصد قوی‌تر از بسیاری از گوشی‌های اندرویدی عمل خواهد کرد.

این تراشه در نسخه‌های پرو بهینه‌سازی شده است و یک هسته بیشتر در پردازنده گرافیکی آن دریافت خواهید کرد. موتور عصبی این تراشه هم ۱۶ هسته‌ای است و نشان می‌دهد که آیفون‌های جدید هم از نظر قدرت چیزی کم و کسر نخواهند داشت. همه این موارد نشان می‌دهد که قیمت آیفون ۱۳ احتمالا بازهم ارزش پرداخت را خواهد داشت و حتی می‌توانید نسخه‌هایی با حافظه ذخیره‌سازی بیشتر را در مدل‌های پرو دریافت کنید. این حافظه بیشتر، کمک می‌کند که تصاویر و فیلم‌های بیشتری را تهیه کرده و حتی به برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری که حافظه بالاتری را نیاز دارند هم دسترسی پیدا کنید.

وسیع‌تر شدن صفحه نمایش آیفون ۱۳ با کوچک‌تر شدن ناچ

عملکرد عالی دوربین در آیفون ۱۳

دوربین عقب گوشی از یک آرایش متفاوت مربعی استفاده می‌کند و دوربین‌هایی با لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولترا واید را مانند گذشته خواهید داشت. شما می‌توانید از دوربین واید همراه با دریچه دیافراگم f/۱.۶ استتفاده کرده و ۴۷ درصد نور بیشتری را همراه با قابلیت تثبیت سنسور نوری داشته باشید. این در حالی است که دوربین اولترا واید هم دارای دریچه دیافراگم f/۲.۴ بوده و برای عملکرد بهتر گوشی در عکس‌برداری نور شب بسیار عالی خواهد بود. در کنار حالت استاندارد پرتره، حالت عکس‌برداری شب، فیلتر پایین گذر و سایر قابلیت‌اهی عکاسی، باید امکان فیلم‌برداری در حالت سینماتیک را هم به گوشی اضافه کنیم.

در این حالت که اتفاقا زمان زیادی از رویداد را هم به خود اختصاص داده بود، می‌توانید از فوکوس متغیر استفاده کرده و تنها با ضربه زدن به موقعیت دلخواه، فوکوس را تغییر داده و بقیه پس زمینه را تار کنید. این حالت کمک می‌کند که در فیلم‌برداری، بتوانید شرایط حرفه‌ای‌تری را استفاده کرده و به‌عنوان یک کاربر ساده، فیلم‌برداری حرفه‌ای در سطح هالیوود را تجربه کنید. عمق میدان و تاری را می‌توانید با استفاده از برنامه دوربین آیفون تنظیم کنید و این قابلیت برای همه مدل‌های سری آیفون هم فراهم شده است.

فراموش نکنید که خرید ایفون ۱۲ هنوز هم می‌تواند برای شما جذابیت بالایی داشته باشد. خرید گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس با ظرفیت بیشتر، می‌تواند بعد از عرضه آیفون‌های جدید و مشخص شدن قیمت آیفون ۱۳ توجیه بالاتری برای شما داشته و ارزشش بیشتر باشد. بازرگانی سیب شرایط لازم را برای خردی اقساطی تمام خریداران فراهم کرده است و تنها با کارت شناسایی و دسته چک، می‌توانید در زمان مناسب به فروشگاه مراجعه کرده و در عرض ۱۵ دقیقه محصول خود را تحویل بگیرید. شما تنها به پرداخت ۴۰ درصد از قیمت کل محصول نیاز خواهید داشت و مابقی نیز دز اقساط چند ماه قابل پرداخت خواهند بود. در شرایطی که گوشی‌های آیفون دارای قیمت نجومی هستند، این شیوه خرید می‌تواند همه علاقه‌مندان اکونومی اپل را در شرایط بهتر قرار دهد. شما علاوه بر خرید ایفون ۱۲ و ۱۳، می‌توانید با مابقی پول خود به خرید اپل واچ در نسخه‌های مختلف نیز فکر کنید.

کد خبر 629074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha