مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

یادگیری زبان انگلیسی به عنوان اولین زبان بین‌المللی دنیا همیشه مساله‌ای مهم بوده است و اکثر افرادی که در سن بالا یادگیری آن را شروع کرده‌اند حسرت این را می‌خورند که چرا زودتر یادگیری را شروع نکرده‌اند.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان.jpg

امروزه نسبت به گذشته، پدر و مادرها از اهمیت این زبان در امور تحصیلی، شغلی و اقدام به مهاجرت آگاه هستند به همین خاطر فرزندان خود را در سنین کم به کلاس زبان می‌فرستند؛ رفتن به کلاس زبان یک روش ثابت شده و مؤثر جهت یادگیری زبان است. معمولاً به کسانی که به دنبال یافتن کلاس زبانی معتبر برای ثبت نام فرزندانشان هستند کلاس زبان سفیر توصیه می‌شود.

کلاس زبان سفیر یکی از با سابقه‌ترین‌هاست که با بیش از دو دهه سابقه در امر آموزش زبان به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، بهترین انتخاب است. در کنار برگذاری کلاس زبان کودکان، سفیر برگذار کننده کلاس زبان فرانسه نیز است. فرانسوی پنجمین زبان بین المللی دنیاست، که در بسیاری از کشورها نظیر فرانسه و کانادا، زبان رسمی محسوب می‌شود؛ از همین جهت، یادگیری آن از ضرورت‌های مهاجرت به این کشورهاست. کلاس زبان کودکان و کلاس زبان فرانسه از کلاس‌های پرطرفدار در سفیر هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

مدرسین با تجربه و آموزش دیده

مدرسین کلاس زبان سفیر، همگی دارای مدرک TTC هستند. تی تی سی یا TTC (Teacher training course) به دوره‌ای گفته می‌شود که افراد دارای دانش کافی برای تدریس زبان انگلیسی، با نحوه آموزش صحیح آشنا می‌شوند. افرادی که دوره تی تی سی را می‌گذراند مهارت‌هایی در خصوص نحوه مدیریت کلاس، نحوه آموزش صحیح، نحوه صحیح رفع اشتباهات دانش آموزان و ... آشنا می‌شوند. در دوره TTC بخش مربوط به آموزش کودکان، افراد با روانشناسی کودک و کارآمدترین راه‌های آموزش به کودکان آشنا می‌شوند. در نهایت چنین مدرسینی می‌دانند که چطور باید با کودکان رفتار کنند تا اشتیاق آنها نسبت به حضور در کلاس زبان سفیر نه تنها از بین نرود بلکه افزایش یابد. آنها در ابتدا با متوجه کردن کودکان  نسبت به جواب سوال مهم "چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟" در وهله اول و سپس با آموزش آنها مطابق با سنشان و روحیاتشان، فرآیند زبان آموزی را برای آنها ساده و قابل فهم می‌کنند.

آموزش غیرمنفعلانه

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کودک نرمال، بازی کردن است! اگر تا به حال با کودکی به مدت طولانی و از نزدیک برخورد داشته باشید احتمالاً می‌دانید که کودکان از یک جا نشینی و ساکت بودن متنفر هستند. این که از آنها خواسته شود ۱.۵ ساعت بدون تکان خوردن و حرف زدن جایی بنشینند و همچنان بر روی مطالبی که به آنها تدریس می‌شود متمرکز بمانند تقریباً غیرممکن است. آنها قطعاً هر لحظه منتظر هستند تا از زندانی که برای آنها ساخته شده فرار کنند و به آغوش انیمیشن‌ها، بازی‌ها و ... برگردند. از همین رو، مؤثرترین روشی که می‌توان با آن کودکان را به زبان انگلیسی علاقمند کرد، همین روشی است که کلاس زبان سفیر در پیش گرفته است، یعنی ترکیب آموزش+موسیقی+شعر+داستان+بازی!

در این صورت هیچ کودکی از یادگیری خسته نمی‌شود و برای او، فضای کلاس از یک فضای خشک و رسمی به یک فضای صمیمی و دوست داشتنی تبدیل می‌شود که برای همیشه به شرکت در آن علاقمند خواهد بود.

سیستم آموزشی کارآمد

یک سیستم آموزشی کارآمد در وهله اول باید شامل یک منبع آموزشی معتبر باشد. انتشارات کمبریج یکی از معتبرترین انتشارات برای زبان آموزان در هر مقطع و سطح دانش زبانی است. سری کتاب‌های Super Minds این انتشارات برای کودکان علاقمند به یادگیری انگلیسی طراحی شده است. این کتاب‌ها در ۷ سطح طراحی شده‌اند که دوره مبتدی تا Super Minds ۳ تدریس شده و دوره پیشرفته از کتاب Super Minds ۴ آغاز می‌شود و ادامه می‌یابد. همه این کتاب‌ها شامل یک Student’s book برای تدریس در فضای کلاس و یک work book (کتاب کار) برای تمرین و یادگیری بیشتر در خانه هستند. لازم به ذکر است که هر سری از این کتاب‌ها در طی ۵ ترم برای کودکان ۷ تا ۱۲ ساله  تدریس می‌شوند.

جالب است بدانید که کلاس زبان کودکان در سفیر به صورت آنلاین نیز صورت می‌پذیرد. این امکان برای کودکانی که امکان دسترسی به شعب حضوری کلاس زبان سفیر را ندارند بسیار با ارزش است. همچنین برای کودکانی خجالتی و فراری از ملاقات‌ها و کلاس‌های حضوری نیز کلاس‌های آنلاین می‌تواند روش بهتری برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.

کلاس زبان کودکان

بسیاری از افراد از تمایل نداشتن فرزندانشان به یادگیری زبان انگلیسی سخن می‌گویند. نگاهی موشکافانه‌تر مشخص می‌کند که آنها با فرستادن کودکانشان به کلاس زبانی اشتباهی، همه انگیزه و ذوق یادگیری را در او از بین برده‌اند و در نتیجه، کودک از یادگیری زبان انگلیسی سر باز می‌زند. چنین دست کلاس زبان‌ها با پرداختن به صرفاً امر یادگیری به صورت سختگیرانه و خشک، تمایل کودکان را از بین می‌برند. اما در کلاس زبان سفیر چنین نیست. در کلاس‌ زبان کودکان سفیر، به دلایل زیر کودک شما یادگیری زبان را امری خشک و ناخوشایند تلقی نخواهد کرد.

معرفی دوره‌های زبان در آموزشگاه زبان سفیر

کلاس زبان فرانسه

کلاس زبان سفیر با واقف بودن به اهمیت زبان شیرین فرانسوی برای علاقمندان به مهاجرت و دانشجویان رشته‌های زبان و ادبیات فرانسه و همچنین مترجمی زبان فرانسوی، برگذاری کلاس زبان فرانسه را در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود.

زبان فرانسه معمولاً برای زبان آموزان نسبت به انگلیسی، زبانی غیر ملموس‌تری است اما بدانید که فرانسه نیز همانند انگلیسی و دیگر زبان‌های دنیا، با استفاده از متد یادگیری صحیح می‌تواند یاد گرفته شود. یک متد صحیح آموزش زبان، باید هر ۴ مهارتی که یک فرد در زبان مقصد به آن نیازمند است را پوشش دهد. این ۴ مهارت شامل مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن (درک مطلب) است. یکی از مؤثرترین متدهای یادگیری زبان فرانسوی متد Tendances است که با آموزش صحیح هر ۴ مهارت گفته شده، فرد را برای هر هدفی که از یادگیری این زبان دارد آماده می‌کند.

این متد شامل ۵ کتاب است که کتاب‌ها از سطوح A۱ تا C۱ را در بر می‌گیرند. نکته جالب توجه در مورد این کتاب‌ها، دعوت به حضور فعال آنهاست. هر ۹ درس هر جلد کتاب که شامل آموزش کلمات، عبارات و دستور زبان جدید هستند. در انتها شامل تمرین‌هایی گروهی برای به چالش کشیدن آموخته‌ها و دعوت زبان آموزان به استفاده از آنها در جهت مؤثر هستند.

آموزشگاه زبان سفیر در مورد کلاس‌های زبان فرانسه، از متدی استفاده کرده است که علاوه بر تمرین به همکاری و فعالیت، شامل ویدئوهایی در تعدادی از جلسات است که با ارائه محتوایی متناسب با درس، زمینه‌های حضور بیشتر و فعال‌تر زبان آموزان را در امر مبادله افکار و نظرات را فراهم می‌کند. این کار به افزایش مهارت‌های گفتاری و شنیداری بسیار کمک خواهد کرد. همانند هر زبان دیگری، آموزش زبان فرانسه نیز در سفیر در دوره‌هایی سطح بندی شده صورت می‌پذیرد. سطح اول شامل دوره‌های مقدماتی و میانی و سطح دوم شامل دوره‌های پیشرفته و تخصصی.

امکان برگذاری کلاس آنلاین زبان فرانسه نیز در سفیر فراهم است. شرکت در کلاس‌های آنلاین مزیت‌هایی نظیر صرفه جایی در وقت، هزینه و همچنین افزایش دسترسی نظیر مشاهده فایل ضبط شده کلاس‌ها را به دنبال دارد و برای افرادی که زمان کافی برای کلاس حضوری ندارند و به دنبال کلاسی هستند که با برنامه آنها بیشتر جور باشد، بهترین انتخاب است.

کلاس زبان سفیر

اگر قصد ثبت نام کودک دلبندتان در کلاس زبان کودکان و یا  شرکت در کلاس زبان فرانسه را دارید می‌تواتید برای کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن مشاوره و ثبت نام به سایت سفیر به نشانی اینترنتی https://gosafir.com  مراجعه نمایید و فرآیند زبان آموزی خود را به سپردن به دست متدهای اثبات شده و مدرسین مجرب آن بسپارید.

کد خبر 628883

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha