نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ارسالی شهرداری تهران در کربلا و نجف، از حضور و فعال عوامل شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.

نیروهای شهرداری در نجف

به گزارش همشهری آنلاین، امسال به دلیل اعمال محدودیت ها مراسم پیاده روی اربعین برگزار نشد و انتقال زائران با هواپیما صورت گرفت. به همین دلیل ۳۰۰ نفر از عوامل شهرداری هم که سنوات گذشته برای خدمت رسانی به زائران در مرزها مستقر می شدند امسال با هواپیما به عراق رفتند و ۱۰۰ نفر در نجف و ۲۰۰ نفر هم در کربلا مستقر شدند.

حجت الاسلام حسینی نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف اشرف در آستانه فرارسیدن اربعین به محل اسکان خدام الحسین شهرداری تهران رفت و ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ارسالی از حضور عوامل شهرداری تهران و همکاری و مساعدت در زمینه تسهیل زیارت زائران سیدالشهدا(ع) تشکر کرد و گفت: «خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) فریضه‌ای برای هر فرد مومن است و من برای این حضور و مساعدت، توفیقات بیشتر برای شهرداری تهران و عوامل و دست اندرکاران آن را از خداوند و معصومین خاصه امیرالمومنین(ع) خواستارم.»

گفتنی است در این بازدید کاظمی مازندرانی سرکنسول جمهوری اسلامی در شهر نجف، سید احمد طالقانی عضو ستاد عتبه، رئیس روابط عمومی عتبه علویه، و حجت السلام والمسلمین محمدیان معاون فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری، نماینده مقام معظم رهبری را همراهی کردند.

کد خبر 628872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha