مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

راه‌های زیادی برای ایجاد امنیت در یک ساختمان وجود دارد که از متداول‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها می‌توان به نصب درب ضد سرقت اشاره داشت. درب ضد سرقت یکی از محصولاتی است که در این روزها معماران تمایل بسیار زیادی پیدا کرده‌اند از آن به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده کنند.

خرید درب ضد سرقت.jpg

دو دلیل مهم برای افزایش فروش این محصول می توان به امنیت بسیار زیادی که پس از نصب این درب ها ایجاد می شود و ظاهر بسیار شیک و زیبای این محصول اشاره داشت. از پرفروش ترین محصولات در این زمینه می توان به انواع درب ضد سرقت لوکس با رویه چوبی که دارای تاج و روکوب می باشد اشاره داشت. به طبع قیمت درب ضد سرقت لوکس از سایر مدل های درب گران تر ولی در عوض دارای کیفیت بالاتر و ظاهری شیک تر است.

در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه فاکتورهایی باید دقت نماییم؟

شما به عنوان شخصی که قرار است اقدام به خرید درب نمایید باید با مشخصات و ویژگی های این محصول آشنا باشید تا بتوانید بهترین درب ضد سرقت، متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. با توجه به وجود مدل های مختلفی از این محصول که ساخت کشور ها و شرکت های مختلف است، اگر با مشخصات درب ضد سرقت آشنایی نداشته باشید ممکن است در هنگام خرید دچار مشکل شوید و یا به اصطلاخ سرتان کلاه برود. از این رو ما قصد داریم تا شما را با ویژگی های یکی درب ضد سرقت باکیفیت و اصل آشنا سازیم تا بتوانید با خیالی راحت و با دیدی باز اقدام به خرید نمایید.

قفل درب ضد سرقت

مهم ترین بخش یک درب ضد سرقت قفل آن می باشد. می توان گفت یک درب ضد سرقت بدون قفل باکیفیت هیچ امنیت برای منزل شما فراهم نمیکند. سعی کنید در هنگام خرید درب ضد سرقت از فروشنده درب بخواهید بهترین مدل قفل را از بهترین برندها تهیه و بر روی درب شما نصب نمایند. از معروف ترین برندهای قفل درب ضد سرقت می توان به برند داف و کاله ترک اشاره داشت. همچنین می توانید بر روی این درب ها از یراق آلات دیجیتال مانند، سیلندر هوشمند، قفل دیجیتال و چشمی الکترونیکی استفاده نمایید که موجب افزایش چند برابری امنیت درب شما می شود. چشمی های دیجیتال قادر به ضبط تصاویر و ورود خروج افراد است و با کمک قفل هوشمند می توانید تردد افراد را در هر جای دنیا کنترل نمایید.

رویه درب

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید این درب ها، رویه یا همان روکش درب ضد سرفت است. این رویه ها هستند که به درب شما زیبایی و شخصیت می بخشند. تقریبا تمام مدل های درب ضد سرقت دارای ساختاری مشابه می باشند و با کمک روکش درب می توانید باعث ایجاد مدل های مختلف و ظاهری متفاوت در این درب ها شوید. رویه درب در انواع مختلف و با جنس های گوناگون در بازار موجود می باشد: رویه درب چوب و یا طرح چوب، روکش های پی وی سی و های گلاس از انواع روکش های در ضد سرقت در بازار می باشند.

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت لوکس و باکیفیت

درب ضد سرقت متناسب با آب و هوای محل زندگی خود را خریداری نمایید.

مساله مهم دیگر این است که درب مورد خریداری شده باید با آب و هوای محل زندگی شما سازگار باشد و در اثر شرایط و عوامل محیطی دچار پوسیدگی و فرسایش نشود. این مورد را بیشتر باید در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند در نظر بگیرید و یا درهنگام خرید انواع درب لابی. زیرا درب لابی ضد سرقت از جمله درب های ورودی ساختمان است که در معرض تابش نور مستقیم آفتاب قرار می گیرند. همچین باید درب مورد خریداری شده در مقابل نفوذ حشرات نیز مقاوم باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ضد سرقت

شاید برای خیلی از افراد مهم ترین فاکتور برای خرید درب ضد سرقت، قیمت آن باشد. البته باید در نظر داشته باشید که نباید به درب های بی کیفیت موجود در بازار نیز اعتماد نمایید و به خاطر قیمت ارزان آن ها را نتخاب نمایید. درب ضد سرقت ارزان یا همان درب های چینی موجود در بازار شاید قیمت مناسبی داشته باشند اما باید بدانید به هیچ وجه دارای کیفیت نیستند و تنها نامی از درب ضد سرقت را یدک می کشند و به هیچ وجه دارای استانداردهای لازم نمی باشند.
از مهم ترین عامل که باعث اختلاف قیمت بین در های ضد سرقت می شود می توان به روکش این درب ها اشاره کرد. گران ترین روکش درب ضد سرقت، روکش از جنس چوب می باشد که بر روی درب های لوکس نصب می شوند. همچنین نوع یراق آلات نصب شده بر روی درب در قیمت تمام شده آن ها تاثیر می گذارد. اگر می خواهید درب های ضد سرقت را با قیمت مناسب تهیه نمایید بهتر است از نمایندگی درب ضد سرقت که به طور مستقیم از تولیدی ها و کارخانه ها اقدام به فرو ش درب می نمایند اقدام کنید. از جمله این نمایندگی ها می توان به درب امن اشاره داشت.

بهترین برند درب ضد سرقت کدام است؟

همان طور که اشاره شد شرکت ها و کشورهای زیادی اقدام به تولید این درب ها نموده اند. از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار می توان به درب ضد سرقت ترک، ایرانی، چینی و ایتالیایی اشاره داشت. درب ضد سرقت ترک در گذاشته از استقبال بسیار خوبی برخواردار بود و درب ضد سرقت سور از پرفروش ترین مدل های درب ضد سرقت در بازار ایران بوده است. اما با گذشت زمان و افزایش تولیدات درب ضد سرقت ایرانی و بهبود کیفیت این درب ها و همچنین افزایش نرخ دلار موجب شده درب های ضد سرقت ایرانی گوی سبقت را از درب های ترک بربایند. درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت قابل رقابت با درب های ترک می باشند و چه بسا با کیفیت تر از آن ها نیز باشند. درب امن یکی از تولید کنندگان معتبر و بنام در زمینه فروش انواع درب داخلی و درب ضد سرقت در ایران می باشد. شما می توانید بهترین مدل های درب ساختمانی را از این فروشگاه تهیه نمایید.

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت لوکس و باکیفیت

درب ضد سرقت را ازکجا بخریم؟

مساله مهم دیگر این است که از کدام فروشگاه درب ضد سرقت را خریداری نماییم. در تهران و به طور کلی در ایران مکانی به نام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد و عاقلانه ترین کار برای دیدن مدل های مختلف درب و مقایسه آن ها از طریق فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت می باشد. در این فروشگاه انواع مختلف در ضد سرقت و درب داخلی با قیمت و کیفیت مختلف موجود می باشد که می توانید بدون صرف هزینه و وقت به راحتی به این فروشگاه ها مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید. قیمت درب داخلی و درب اتاقی در این فروشگاه ها کاملا عادلانه و پایین تر از قیمت موجود در فروشگاه های سطح شهر می باشد.

اگر بخواهیم برترین فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم باید به فروشگاه درب امن اشاره نماییم. درب امن به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی درب نموده تا درب های تولید خود را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهد. در این فروشگاه امکان ارسال محصولا به تمام شهرهای ایران فراهم شده است.

کد خبر 627840

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha