مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

اگر شما هم به تازگی قصد تهیه سرور برای بورس جهت سرخطی زدن را دارید یا تجربه تلخی از تهیه سرورهای مختلف و ناکام ماندن در صف خرید و سرخطی زدن دارید، در این مقاله به شما تمامی نکات را جهت تهیه و انتخاب یک سرور مناسب و سرویس‌دهنده خوب آموزش می‌دهیم.

image-20210918145821-1.jpeg

چرا به سرور بورس نیاز داریم برای سرخطی زدن؟

فرض کنیم شما مثلا محل سکونت شما در شهر مشهد مقدس می باشد و قصد سرخطی زدن در کارگزاری اکسیر را دارید ، اما کارگزاری اکسیر واقع در تهران می باشد و سرور این کارگزاری در تهران میزبانی می شود و فاصله شما از مشهد تا تهران در اینترنت پینگ بالایی را ایجاد می کند که این پینگ بالا می تواند باعث عدم موفقیت شما در سرخطی زدن شود.

با خرید سرور مجازی بورس که مرتبط با کارگزاری شما باشد ( نزدیکترین فاصله مکانی به کارگزاری شما را داشته باشد ) پینگ شما به ۱ میلی ثانیه و کمتر از ۱ خواهد رسید و دقیقا مثل این است که شما در مقابل سرور کارگزاری ایستاده باشید و با یک کابل شبکه کامپیوتر خودرا به فاصله چند متری به سرور کارگزاری متصل کرده باشید که این مورد شانس شما را برای موفقیت در سرخطی بسیار افزایش خواهد داد.

چه نوع سروری برای سرخطی زدن در بورس مناسب است؟

باتوجه به گستردگی بالای سرورها و رشد قارچگونه سایتهای فروش سرور که عمدتا برحسب کسب سود بالا سرورهای ارزان قیمت و نا مرتبط با بورس را به مشتریان تا ۱۰ یا ۲۰ برابر قیمت تمام شده ارائه می کنند ، تشخیص و انتخاب سرور مناسب بسیار سخت شده و برای انتخاب یک سرور مناسب یا باید اطلاعات کافی و یا تجربه خرید داشته باشیم.

نکات قابل توجه برای انتخاب یک سرور بورس مناسب برای سرخطی

· نسل جدید بودن سرور ( نوع رم و پردازنده سرور حتما از جدیدترین نسل باشد. )

· نوع هارد سرور حتما حتما از سری NVMe باشد. ( متأسفانه دیده شده بسیاری از ارائه دهندگان هارد های SSD بی کیفیت را به عنوان NVMe به مشتریان ارائه میکنند که این میتواند شانس کاربر را در سرخطی زدن کاهش دهد. )

· پورت شبکه ۱۰ گیگابیت اختصاصی

· تهیه سرور مخصوص بورس و عدم تهیه سرور مجازی با کاربری عمومی

· پینگ ۱ میلی ثانیه سرور به کارگزاری مورد نظر شما

· موقعیت مکانی و سرور فیزیکی مرتبط با کارگزاری شما

· پشتیبانی و خدمات ۲۴ ساعته سرویس دهنده

· بررسی سابقه و مدت زمان فعالیت سایت ارائه دهنده

· تضمین کیفیت سرویس و گارانتی بازگشت وجه ارائه دهنده

سرور مجازی بورس پورت ۱۰ گیگ ویژه سرخطی

چرا سرور با پورت ۱۰ گیگ برای سرخطی بهتر است؟

ترجیحا هرچه پهنای باند وسیعتر و بالاتری داشته باشید نسبت به سایر افرادی که در صف خرید هستند برتری خواهید داشت و رتبه بهتری کسب خواهید کرد به نسبت پورت ۱ گیگ و یا اینترنت های خانگی و بر حسب تجربه و نظرات مشتریان سرویس های پورت ۱۰ گیگ وابسته به پورت و سرعت بالاتری که دارند شانس بیشتری به شما خواهند داد.

چگونه تشخیص دهیم کدام سرویس دهنده بهتر است؟

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد سابقه خدمات دهنده می باشد ، اگر دقت کرده باشید اکثر سایتهایی که اقدام به ارائه خدمات برای سرورهای بورس می کنند تازه تأسیس بوده و مدت زمان فعالیت آن ها بسیار کوتاه می باشد ، این مورد دو عامل می تواند داشته باشد ۱- تازه کار بودن و عدم داشتن تجربه و دانش فنی کافی در زمینه ارائه خدمات که می تواند باعث بروز مشکلات و عدم ارائه سرویس مناسب به کاربر باشد. ۲- تغییر دامنه ارائه دهنده به دلایلی همچون کلاه برداری و یا قطع خدمات بدون اطلاع قبلی و سوخت شدن هزینه کاربران در دامنه قبلی ...

هرگز به سایتهای تازه وارد اعتماد نکنید چون ممکن است با پرداخت هزینه های بسیار بالایی که بابت خرید سرور بورس می کنید با مواردی همچون بالا نیامدن سایت خدمات دهنده و قطع شدن سرویسی که هزینه آن را دادید و عدم ارائه خدمات تا پایان دوره مواجه شوید ؛ این موارد در سالهای اخیر بسیار زیاد دیده شده.

کدام سرویس دهنده برای تهیه سرور مجازی و اختصاصی بورس مناسب است؟

یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سرور مجازی و اختصاصی در ایران شرکت قائم هاست می باشد ، شرکت قائم هاست با یک دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه ارائه سرور مجازی و اختصاصی یکی از معتبر ترین و بهترین ارائه دهندگان سرورهای مخصوص بورس می باشد که به شما با ارزان ترین قیمت بهترین سرور را با نزدیکترین موقعیت مکانی به کارگزاری مورد نظرتان ارائه می کند .

سرور مجازی یا اختصاصی برای بورس تهیه کنیم؟

حتما برای شما هم سوال است که سرور مجازی بگیریم یا اختصاصی ، صرف با کدام است و بازدهی کدام سرویس مناسب است ، دقت کنید که شما برای سرخطی زدن نیازی به سرور اختصاصی ندارید ، شما نیاز به یک سرور با منابع و پورت اختصاصی دارید که این سرویس در شرکت قائم هاست با ۸ گیگ و ۱۶ گیگ و ۳۲ گیگ و پورت اختصاصی ۱۰ گیگابیت با ارزانترین قیمت از نایاب ترین و بهترین دیتاسنترهای مرتبط به کارگزاری های مختلف و مورد نیاز شما ارائه می شود.

چرا سرور مجازی بورس قائم هاست از سایر سرویس ها مناسبتر است؟

تیم قائم هاست برگرفته از افراد متخصص و حرفه ای با سابقه طولانی و داشتن مدارک معتبر مرتبط با شبکه و دیتاسنتر بصورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات سرور مجازی ویژه بورس و سرخطی و سایر سرویس های مورد نیاز کاربران همچون سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی فرانسه و ... کرده است ، این سرورها با بروزترین سخت افزار و بهترین تجهیزات شبکه در فضای اختصاصی ویژه خود قائم هاست در دیتاسنترهای مختلف ارائه می شود ، مشتریان برای تهیه سرویس از قائم هاست توانایی انتخاب سرور از دیتاسنتر مورد نظر خود را دارند و یا حتی می توانند از پکیج های ارزان که قائم هاست از چند دیتاسنتر مختلف با پورت ۱۰ گیگ ارائه میکند تهیه کنند.

تیم قائم هاست بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما می باشد ، جهت ارتباط و تماس با قائم هاست می توانید با شماره های ۷۷۴۳۸۸۸۲-۰۲۱ و ۹۱۳۰۰۶۸۱-۰۲۱ و مراجعه به تارنمای QaemHost.ir و ارسال تیکت نسبت به مشاوره و سوالات قبل از خرید اقدام نمایید ، کارشناسان فروش و فنی قائم هاست در تمامی ساعات شبانه روز از طریق ارسال تیکت بصورت خیلی سریع پاسخگوی شما می باشند.

سرور مجازی بورس پورت ۱۰ گیگ ویژه سرخطی

آیا فقط تهیه سرور برای سرخطی زدن کافی است؟

خیلی از کاربران به اشتباه این تصور را دارند که حتما اگر سروری تهیه کنیم و داخل این سرور اقدام به باز کردن کارگزاری و سرخطی زدن کنیم حتما با بهترین رتبه در عمل سرخطی زدن موفق خواهیم شد ، اما اینطور نیست چرا که سرور فقط یک ابزار جهت کاهش پینگ شما به کارگزاری و افزایش شانس شما در سرخطی زدن می باشد و نحوه موفقیت شما در سرخطی زدن وابسته به کامل بودن ابزار شما و داشتن ابزاری همچون نرم افزارهای سرخطی زدن و داشتن مهارت و تجربه کافی می باشد و اگر این موارد را نداشته باشید شانس موفقیت شما بسیار کم خواهد بود.

کد خبر 627443

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha