مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش ‌پراکنده باران و وزش باد شدید موقت در ۶ استان طی امروز خبر داد و گفت: در بیشتر مناطق کشور طی ۵ روز آینده جوی ‌پایدار و آسمانی صاف حاکم خواهد بود.

بارندگي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی ‌پایدار حاکم است، گفت: امروز (۲۷ شهریور) در نوار شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ‌برخی از مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل وزش باد شدید موقتی، بارش ‌پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۲۸ شهریور) نیز در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ‌پراکنده انتظار می‌رود همچنین از فردا تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور) در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش ‌پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد مورد انتظار است.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، امروز (۲۷ شهریور) در ارتفاعات استان هرمزگان و از فردا تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور) در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش ‌پراکنده، وقوع رعدوبرق و وزش باد ‌رخ خواهد داد.

ضیاییان افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ شهریور) بارش پراکنده برای نوار شمالی کشور ‌پیش‌بینی می‌شود همچنین دریای خزر طی دو روز آینده مواج خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۹ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۰ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
 

کد خبر 627325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha