سرپرست پلیس راه مازندران با تایید وجود ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی‌های مازندران گفت: این ترافیک ناشی از موج پایانی برای سفرهای تابستانی است.

ترافیک جاده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: ترافیک در مبادی ورودی استان‌های تهران و البرز به مازندران سنگین است. ترافیک در محور کرج ـ چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و پل دزدبن تا مجلار، در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل رینه تا وانا و در محور سوادکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند سنگین است.

سرهنگ عبادی، سرپرست پلیس راه مازندران، نیز با تایید وجود ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی‌های مازندران خصوصا در محور کندوان و هراز گفت: این ترافیک ناشی از موج پایانی برای سفرهای تابستانی است.

او افزود: پلیس راه جلوی ورود خودروهای غیربومی بدون مجوز را در مبادی ورودی مازندران می‌گیرد و رانندگانی که مجور ورود ندارند باید به مبدا خود بازگردند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو شبانه‌روز گذشته اعمال قانون و ۱۶۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۶ هزار و ۴۰۳ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۸ هزار و ۸۶۳ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.
 

کد خبر 627061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha