حالا که ۱۰۰ میلیون سفارش در اسنپ‌فود ثبت شده است، تصمیم گرفتیم به این مناسبت چندین مورد از آمار و ارقامی که ممکن است جالب باشد را با شما به اشتراک بگذاریم. همه این آمار و ارقام براساس داده‌ها و ارقام مستند هستند.

image-20210915114318-2.png

·        تاکنون در ۱۰۰ میلیون سفارش ثبت شده در اسنپ‌فود ۳۴۱.۱۵۷.۲۸۲ (بیش از ۳۴۱ میلیون) آیتم سفارش داده شده است. این به این معناست که به صورت میانگین، هر سفارش،  ۳.۴  آیتم داشته است.

·        از ابتدای فعالیت اسنپ‌فود تا کنون مجموعا ۱۲۵۴۳ پیک اسنپ‌فود در رساندن سفارشات به دست مشتری‌ها یاریمان کرده‌اند.

·        مجموع مسافتی که پیک‌های اسنپ‌فود تاکنون برای رساندن سفارشات به دست مشتری‌ها طی کرده‌اند، رقم ۹۷.۴۳۹.۰۳۰.۴۲۰ متر یا ۹۷/۵ میلیون کیلومتر بوده است. این مسافت با ۱۲۶ بار رفت و برگشت به ماه برابر است.

·        طی ۲ سال گذشته، تعداد تماس‌هایی که با پشتیبانی اسنپ‌فود برقرار شده، ۶۷.۱۲۷.۷۲۵ تماس (بیش از ۶۷ میلیون تماس) است. همچنین در طی این ۲ سال، زمانی که مشتریان با تیم پشتیبانی در حال مکالمه بوده‌اند نیز ۳.۸۳۸.۲۰۷.۸۵۲ ثانیه برابر با بیش از ۱۲۱ سال مکالمه تلفنی بوده است.

·        از میان تنوع غذایی بسیار بالای موجود در اسنپ‌فود، پرفروش‌ترین غذا پیتزا بوده که چندان باعث تعجب نخواهد بود؛ هرچند که رقابت با حریفان سختی همچون چلوکباب یا چلوجوجه کباب چندان آسان به نظر نمی‌رسد.

·        پرفروش‌ترین آیتم سوپرمارکتی نیز شیر بوده است.

·        از میان تمام میوه‌ها و سبزیجات موجود، گوجه‌فرنگی رتبه اول پرفروش‌ترین آیتم را به خود اختصاص داده است.

·        پرفروش‌ترین نوع نان در اسنپ‌فود تاکنون نان سنگک بوده که اقبال بیشتری نسبت به رقیب خود بربری داشته است.

·        آمار سفارش نوشابه نیز جذاب است. تاکنون ۱۸.۲۱۱.۹۱۴ لیتر (بیش از ۱۸ میلیون لیتر) نوشابه سفارش داده شده است. با این مقدار، نوشابه محبوب‌ترین نوشیدنی کاربران بوده که چندان باعث تعجب نیست.

·        میزان دوغ سفارش داده شده نیز عدد ۳.۴۷۹.۰۷۴ لیتر (حدود ۳/۵ میلیون لیتر) است.

·        در میان غذاهای فست فودی، پیتزا با ۲۵.۵۷۳.۵۹۶ بار سفارش (بیش از ۲۵/۵ میلیون بار سفارش) صدرنشین بوده و پس از آن به ترتیب همبرگر با ۹.۹۸۰.۴۵۰ بار سفارش (حدود ۱۰ میلیون بار سفارش) و هات داگ با ۵.۷۵۶.۰۱۵ بار سفارش (بیش از ۵/۵ میلیون بار سفارش) در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

·        در میان غذاهای برنجی و خورشتی نیز قرمه‌سبزی ۲.۳۰۸.۳۷۲ (حدود ۲/۵ میلیون سفارش) پرچمدار است. اما مقایسه عدد سفارش پیتزا ۲۵ میلیون با قرمه سبزی با ۲/۵ میلیون جالب توجه است. در واقع میزان سفارش پیتزا ده برابر سفارش قرمه‌سبزی بوده است. البته تنوع پیتزاها نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

·        سری هم به شیرینی‌فروشی‌های اسنپ‌فود بزنیم. تا کنون ۵۷۸.۲۲۱ عدد کیک، ۱۴۳.۳۲۵ کیلوگرم نان خامه‌ای و  ۱۰۴.۲۸۴ کیلوگرم شیرینی ناپلئونی سفارش داده شده است.

·        و در نهایت نگاهی هم به تعداد نان‌های سفارش داده شده در اسنپ‌فود داشته باشیم. نان سنگک با ۵.۹۱۰.۹۹۳ سفارش (حدود ۶ میلیون سفارش) پیشتاز بوده و به دنبال آن نان بربری با ۱.۵۵۰.۳۷۵ سفارش (بیش از ۱/۵ میلیون سفارش) قرار دارد.

از کجا شروع شد که به صد میلیون سفارش رسیدیم؟

۱۲ سال از آغاز کار تیمی که به ایجاد تغییرات بزرگ و مثبت ایمان دارد، می‌گذرد. زودفود سابق و اسنپ فود چند سال اخیر، کار خود را با سرویس سفارش آنلاین رستوران‌ها درتهران آغاز کرد. امروز، در ۲۰۰ نقطه از ایران، نزدیک به هشت سرویس مختلف را ارائه می‌کند؛ سرویس‌هایی مانند سفارش از نانوایی‌ها که نخستین بار است با این گستره و کیفیت ارائه می‌شوند.

با ایجاد اسنپ اکسپرس، اکنون بیش از نیمی از سفارش‌ها با شبکه ارسال خودمان انجام می‌شود. کسب‌وکاری که روزگاری ۱۰۰ سفارش روزانه داشت، اکنون به بیش از صد هزار سفارش روزانه رسیده است و اکنون سفارش شماره ۱۰۰ میلیون آن ثبت شده است.

تیمی که از چند نفر شروع شد، اکنون به بیش از هزار نفر رسیده است و با میانگین سنی ۲۷ سال در تلاش است تا روز به روز کیفیت خدمات و تنوع سرویس‌ها را افزایش دهد تا زندگی راحت‌تری را برای شما رقم بزند.

مسیری که طی کردیم، فراز و نشیب زیادی داشته است و طی کردن آن، جز با همراهی شما امکان‌پذیر نبوده است.

کد خبر 626897

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha