مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

ایستگاه تقاطعی توحید پاییز امسال افتتاح می شود و راه‌اندازی ورودی‌های جدید دو ایستگاه برج میلاد و مهدیه در مهرماه مورد تاکید قرار گرفته است.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی ۵ ایستگاه از خط ۷ مترو که در آستانه بهره‌برداری و یا تکمیل ورودی‌های جدید هستند، مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفت.

در بازدیدی که با حضور علی امام مدیرعامل شرکت مترو به همراه محمود یوسفی مجری خط ۷ و پیمانکاران و دست‌اندرکاران این خط انجام شد، ایستگاه توحید که افتتاح آن برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده و عملیات ساختمانی آن در حال انجام است، مورد پیمایش میدانی قرار گرفت و در ادامه از آخرین وضعیت ورودی‌های جدید ایستگاه‌های برج میلاد، مهدیه، رودکی و مولوی نیز بازدید به‌عمل آمد.

در پایان این بازدید بر تکمیل و راه‌اندازی ورودی‌های جدید دو ایستگاه برج میلاد و مهدیه در مهر ماه تاکید و مقرر شد ورودی‌های جدید ایستگاه‌های رودکی و مولوی نیز در صورت تأمین به موقع منابع مالی، تا قبل از شروع زمستان آماده افتتاح شوند.

ایستگاه توحید در تقاطع خیابان‌های آزادی و نواب نیز با تزریق بخشی از پول اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ قابلیت بهره‌برداری قریب‌الوقوع را خواهد داشت. این ایستگاه قطعاً بعد از ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و به عنوان یکصد و چهل و یکمین ایستگاه شبکه مترو تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 626543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha