مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: همزمان با روز ملی سینما مجموعه سینما بیستون کرمانشاه با ظرفیت ۱۶۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه می‌شود.

سینما

"محمدجواد کنجوری" در گفت و گو با همشهری آنلاین افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با هتل بین‌المللی پارسیان، فعالیت این سینما با فروکش کردن بیماری کرونا به‌زودی از سر گرفته شده و میزبان هنر دوستان کرمانشاهی خواهد بود.

وی افزود: این سینما واقع در جنب پل ولایت و هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه دارای یک سالن با ظرفیت ۱۶۰ نفر است که در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده‌است. علاوه بر امکاناتی نظیر پارکینگ و... از به‌روز ترین تجهیزات صوت و تصویر برخوردار است.

کنجوری از همکاری هتل پارسیان در زمینه راه‌اندازی این سینما تقدیر کرد و گفت: در استان با کمبود فضاهای سینمایی مواجه هستیم، اما اقدامات خوبی برای توسعه این اماکن فرهنگی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: با اضافه شدن سینما بیستون، تعداد سینماهای فعال در شهر کرمانشاه به سه سینما شامل پردیس سینمایی آزادی، فرهنگ و بیستون رسید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: «موسسه بهمن سبز» همچنین در فاز سوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری پروژه احداث پردیس سینمایی - تجاری پیروزی در خیابان سعدی این شهر را با ۷ سالن سینما و یک سالن روباز در قالب یک مال تجاری در دست اقدام دارد.

کد خبر 626425
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha