مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

رئیس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در حال حاضر فروش سیگار و تنقلات، اولویت نخست دکه‌های مطبوعاتی است.

كيوسك

مجید طیب‌زاده در گفت و گو با همشهری آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۳۲ کیوسک مطبوعاتی در شهر اراک وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به علت کاهش فعالیت نشریات، فعال نیستند.

وی افزود: آمار دقیقی از تعداد کیوسک‌های مطبوعاتی در شهرستان‌های استان مرکزی در دست نیست چراکه در برخی شهرستان‌ها کیوسک مطبوعاتی وجود ندارد و نشریات در مغازه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی با بیان این که وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی اراک به دلیل تلاش شهرداری برای ساماندهی آنها در حال تغییر است، تصریح کرد: کیوسک‌های مطبوعاتی در اقصی نقاط شهر اراک از جمله باغ ملی، میدان دارایی، ابتدای الهیه، میدان حافظیه، میدان نماز، خیابان امام و خیابان شهید رجایی و شهید بهشتی فعال هستند.

طیب‌زاده گفت: اصلی‌ترین مشکلات دکه‌های روزنامه فروشی این است که مردم روزنامه نمی‌خوانند و فروش  روزنامه و مجله‌های مطبوعاتی در اولویت دوم کاری این دکه‌دارن قرار گرفته است و اولویت اول آن‌ها فروش سیگار، شارژ تلفن همراه و اغذیه است.

کد خبر 626315

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha