در اختیار داشتن یک روتر یا مودم باکیفیت را باید مهم‌ترین اصل برای کاربران اینترنت دانست. با توجه به پیشینه درخشان و عملکرد عالی هواوی در حوزه ارتباطات، محصولات این شرکت همواره سطح کیفی بالایی را ارائه کرده‌اند و اگر فرصتی برای خرید محصولات منتخب این شرکت با یک تخفیف هیجان‌انگیز باشد، به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

image-20210912110702-1.jpeg

شرکت هواوی از سالیان گذشته با تولید مودم‎ها، روترها و دیگر تجهیزات مخابراتی و شبکه، همواره مشتریان و متخصصان حرفه‌ای بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. ارائه مودم‌ها و روترهای باکیفیت سیمی و بی‌‎سیم و تنوع گسترده آنها در بازار نیز طیفی کاملی از محصولات خانگی و صنعتی را ایجاد کرده که می‎توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشند.

در همین زمینه، شرکت هواوی جشنواره فروش ویژه‎ای برای چند محصول پرکاربرد خود تدارک دیده که می‎تواند فرصتی بسیار کمیاب برای خرید آنها با تخفیف ویژه باشد. خبر خوب دیگر این است که در این جشنواره این محصولات با هدایایی جانبی عرضه می‎شوند که ارزش خرید آنها را دوچندان می‎کنند.

در ادامه محصولات موجود در طرح فروش ویژه این جشنواره هواوی را معرفی می‎‌کنیم.

روتر بی‌سیم هوآوی AX۳ Wi-Fi ۶ Plus همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

این روتر که یکی از زیباترین و در عین حال پیشرفته‎ترین روترهای موجود در بازار است، با طراحی خاص و هنرمندانه خود قابلیت تطابق با هر مکان و محیطی را دارد. پشتیبانی اتصال و ارتباط همزمان تا ۱۲۸ کاربر به صورت بی‎سیم و ۴ کاربر با درگاه سیمی LAN نشان دهنده پتانسیل بسیار بالای این روتر است.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

یکی از جذاب‎ترین ویژگی‎های این محصول پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi ۶ است که در حال حاضر سریع‌ترین روش ارتباط بی‎سیم محلی به شمار آمده و با توجه به دوبانده بودن و پشتیبانی از هر دو طیف ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز، هیچ دستگاهی در بازار وجود نخواهد داشت که نتواند با حداکثر توان خود، به این روتر و دیگر ابزارهای موجود در شبکه محلی متصل شود.

کنترل عملکرد و نظارت بر شبکه و تغییر تنظیمات از طریق برنامه HiLink از طریق گوشی هوشمند نیز از دیگر ویژگی‎های این روتر قدرتمند است که می‎تواند آن را به یک گزینه ایده‎آل برای دفاتر تجاری، محیط‎های اداری، منازل و حتی کاربردهای استریمینگ کیفیت بالا تبدیل کند.

در نهایت باید به اشتراک یک ماهه رایگان سرویس فیلیمو که به عنوان هدیه با این روتر عرضه می‎شود، اشاره کرد که ارزش خرید مضاعفی به آن می‎‌بخشد.

روتر بی‌سیم هوآوی WS۵۲۰۰ همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

این روتر که در دسته روترهای با استاندارد AC۱۲۰۰ جای می‎گیرد یک محصول مقرون به صرفه، مخصوص استفاده‎های عمومی برای محیط‎های متوسط و کوچک مانند دفاتر کاری، مدارس، محیط‎های خانگی و تجاری است. پشتیبانی از دو باند فرکانسی ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز و پهنای باند مجموع ۱۱۶۷ مگابیت بر ثانیه در کنار فناوری تصحیح خطا LDCP به کاربر این امکان را می‎دهد که هیچ نگرانی بابت وجود دیوار در مسیر اتصال به روتر نداشته باشد و بتواند با پایایی و سرعت بالا به شبکه متصل شود.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

یکی از نکات جذاب این روتر پورت‎های اترنت گیگابیتی است که این امکان را فراهم می‎سازد تا در کنار ارتباط بی‎سیم سریع، بتوان دستگاه‎های کابلی را نیز بدون اشغال پهنای باند بی‎سیم، با سرعت بالا به شبکه متصل کرد.

پشتیبانی از پروتکل‎های امنیتی متنوع نیز از دیگر ویژگی‎های این روتر است. با توجه به قیمت بسیار مناسب و اشتراک یک ماهه فیلیمو، می‎توان جشنواره فروش ویژه هواوی را بهترین فرصت برای خرید و تهیه آن محسوب کرد.

روتر بی‌سیم هوآوی WS۳۱۸n همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

اگر از جمله کاربران خانگی یا دفاتر اداری و تجاری کوچک هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما روتر بی‎سیم هواوی WS۳۱۸n خواهد بود. طراحی مینیمال و زیبای این روتر، قابلیت سازگاری با هر محیطی با هر دکوراسیونی را داشته و وزن کم آن سبب می‎شود محدودیتی از لحاظ کاربری رومیزی یا دیواری روتر، ایجاد نگردد.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

این روتر که قابلیت اتصال همزمان تا ۳۲ کاربر در شبکه بی‎سیم و ۲ کاربر با درگاه LAN را دارد، ساختار دوبانده داشته و می‎توان کلیه فعالیت‎های نظارتی، کنترلی و تنظیمات را با استفاده از نرم‎افزار HUAWEI HiLink روی آن انجام داد. فناوری تشخیص خطای LDCP و توانایی ارائه حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه روی بستر Wi-Fi ۴ از دیگر ویژگی‎های این روتر کوچک و دوست‌داشتنی است. این روتر نیز در جشنواره هواوی با اشتراک هدیه یک ماهه فیلیمو در اختیار کاربران قرار می‎گیرد.

مودم روتر ۴G هوآوی B۳۱۱-۲۲۱

این روزها بسیاری از کاربران به دنبال یک مودم روتر همه فن حریف می‎گردند تا بتوانند از آن در شرایط و مکان‎های مختلف و بدون محدودیت استفاده کنند. به جرأت می‎توان گفت که مودم روتر هواوی B۳۱۱-۲۲۱ یکی از بهترین‎ها در این گروه است.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

این مودم علاوه بر پشتیبانی از اینترنت ۴G، قابلیت استفاده از بستر ارتباط TD-LTE را نیز داشته و به کاربران اجازه استفاده از همه نوع بسته‎های اینترنتی را می‎دهد. با وجود آنتن داخلی و طراحی مناسب این روتر می‌توان آن را به راحتی در بهترین نقطه از محل مورد نظر از حیث آنتن‌دهی نصب کرد.

در کنار موارد یاد شده، یک درگاه LAN و قابلیت اشتراک‎گذاری اینترنت با ارتباط Wi-Fi در حداکثر سرعت دانلود تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه نیز فراهم شده است. علاوه بر قابلیت ارسال پیامک، حتی می‎توان با استفاده از درگاه RJ۱۱ این دستگاه، یک تلفن رومیزی را نیز به مودم متصل کرده و در مواقع نیاز با خط سیم‎کارت، تماس تلفنی را با دیگر کاربران برقرار کرد.

مودم همراه ۴G هوآوی E۵۵۷۷ با سیم‌کارت ۴G و ۲۵.۵GB اینترنت و یک ماه اشتراک فیلیمو

یک مودم قابل حمل همان دستگاهی است که بسیاری از کاربرانی که همیشه در حال جابه‌جایی‌اند، به دنبال آن هستند. مودم E۵۵۷۷ با داشتن باتری ۳۰۰۰ میلی‌‎آمپر ساعتی، تا ۶ ساعت مداوم شارژدهی خواهد داشت.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

نمایشگر LCD دستگاه که اطلاعات کاملی از جمله دامنه سیگنال شبکه، وضعیت تبادل داده، حجم داده مصرف شده، وضعیت شارژ باتری و پیامک‎های دریافتی را نشان می‎دهد، از دیگر ویژگی‎های کاربردی این مودم است.

شکاف کارت حافظه با پشتیبانی از کارت‎های تا ۳۲ گیگابیت ظرفیت، قابلیت اتصال تا ۱۰ کاربر به صورت همزمان، ارتباط Wi-Fi ۴ با سرعت دانلود حداکثر ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و همچنین قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق منوی تحت مرورگر نیز از دیگر ویژگی‎های این مودم همراه و باکیفیت است.

در نظر داشته باشید که در طرح ویژه هواوی این مودم به همراه یک سیم‎کارت ۴G با ۲۵.۵ گیگابایت اینترنت رایگان و اشتراک یک ماه فیلیمو عرضه می‎شود.

در پایان مجدداً یادآور می‎‌شویم که این جشنواره فروش ویژه به صورت محدود برپا بوده و می‎توانید برای خرید محصولات عرضه شده در آن به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا (بخش محصولات هواوی) مراجعه کنید.

کد خبر 626191

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha