مجری خانم به دلیل اظهارات نژادپرستانه خود بازداشت شد.

کاماوینگا

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه رئال مادرید ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی تیم فوتبال رن را با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۳۱ میلیون یورو به خدمت گرفت. این بازیکن ۱۸ ساله که محصول باشگاه رن است و ۳ بازی ملی برای فرانسه هم در کارنامه دارد، یک سال دیگر با رن قرارداد داشت و به این ترتیب باشگاه فرانسوی برای اینکه در پایان فصل او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، با فروشش موافقت کرد. رن علاوه بر ۳۱ میلیون یورویی که به عنوان رقم پایه قرارداد دریافت کرد، می‌تواند ۹ میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکنش از رئال مادرید بگیرد.

اما در حاشیه مراسم معارفه این ستاره جوان فرانسوی، خانم لورنا گونزالز که مجری مراسم معارفه کاماوینگا بود در حین اجرا حواسش نبود که میکروفن وی روشن است و تصاویر به صورت زنده در حال پخش است و در این بین می‌گوید : این یارو از کت و شلوارش هم سیاه تر است درست است؟  

بعد از این ماجرا حواشی زیادی در فضای مجازی برای این مجری و ای شبکه به وجود آمد که در نتیجه شبکه RTVE ضمن عذرخواهی از بازیکن فرانسوی رئال و سیاه پوستان اعلام کرد با این مجری بخورد خواهد کرد و در ادامه اعلام شد وی بازداشت شده است.

کد خبر 626062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha