مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از آبرسانی سیار به ۴۸ روستا در این استان خبر داد.

آبرسانی سیار

یوسف عرفانی نسب در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان مرکزی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر به ۴۸ روستا به صورت سیار آبرسانی می‌شود که از این تعداد ۳۶ روستا به دلیل مشکلات کمی و ۱۲ روستا به دلیل مشکلات کیفی آبرسانی می‌شوند که این تعداد در هفته‌های مختلف به دلایلی همچون افزایش جمعیت روستاها در ایام تعطیلات متغیر است.

عرفانی نسب اظهار کرد: آبرسانی به تمام روستاها انجام شده است، اما به دلایلی همچون خشکسالی‌های اخیر و کاهش ظرفیت منابع تامین آب، مشکلات کیفی آب روستاها، افزایش جمعیت روستاها در ایام تعطیلات و... لازم است آبرسانی سیار انجام شود.

وی افزود: طرح‌های آبرسانی در روستاها به نسبت مشکلات آن‌ها که ناشی از شبکه، مخازن، منابع تامین و... است از طریق مراجع ذیربط شامل سازمان مدیریت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیگیری شده و به نسبت اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده، پروژه‌های آنها اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلا استان مرکزی با بیان این که بیش از ۲۰۰ پروژه آبرسانی در دست اقدام است، اظهار کرد: پراکندگی روستاهایی که آبرسانی سیار می‌شوند بیشتر در مناطق روستایی شمال شهر اراک و روستاهای شهرستان فراهان و بخش‌هایی از خنداب است و به صورت موردی و جزئی در شهرستان‌های شازند، آشتیان و خمین نیز آبرسانی سیار انجام می‌شود.

کد خبر 625404

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha